The news is by your side.

Advertisement

بینک کے لاکر روم میں کوبرا سانپ نکل آیا

نئی دہلی: بھارت میں ایک بینک کے لاکر روم میں 4 فٹ لمبا کوبرا سانپ نکل آیا، ریسکیو عملے نے بڑی تگ و دو کے بعد سانپ کو پکڑا۔

بھارتی میڈیا کے مطابق بھارتی شہر بھونیشور میں ایک بینک کے اسٹرانگ روم سے 4 فٹ لمبا کوبرا سانپ نکل آیا، سانپ کو دیکھ کر بینک کا عملہ خوف و ہراس میں مبتلا ہوگیا۔

رپورٹ کے مطابق جیسے ہی بینک کے ملازمین کیش کے سلسلے میں اسٹرانگ روم (کیش رکھنے والے لاکر) کی جانب گئے تو انہیں احساس ہوا کہ یہاں ایک سانپ موجود ہے جو آئرن چیسٹ کے نیچے چھپنے کی کوشش کر رہا ہے۔

بینک کے عملے نے فوری طور پر ریسکیو ادارے کو فون کیا جو سانپ کو پکڑ کر لے گیا۔ اس موقع پر بینک کا عملہ اور وہاں موجود کسٹمر افراتفری اور خوف کا شکار ہوگئے۔

اس سے قبل اڑیسہ میں بھی ایک مندر کے عقب میں ایک بہت بڑا سانپ دیکھا گیا تھا، جسے دیکھ کر اہل علاقہ میں خوف و ہراس پھیل گیا۔

خوف و دہشت میں مبتلا رہائشیوں نے فوراً ریسکیو اہلکاروں کو طلب کیا جنہوں نے ایک گھنٹے کی مشقت کے بعد سانپ کو بلآخر قابو میں کرلیا۔ یہ سانپ بھی 10 فٹ لمبا اور زہریلا کوبرا تھا۔

محکمہ جنگلات کے عہدیدات ایک گھنٹے کی کوشش کے بعد سانپ کو پکڑنے میں کامیاب ہوئے تھے اور بعد میں اسے جنگل میں چھوڑ دیا گیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں