The news is by your side.

Advertisement

بھارت : ٹھنڈے تابوت میں زندہ رکھا جانے والا شخص اب کہاں ہے؟

تامل ناڈو : بھارت میں گزشتہ روز جس ضعیف مریض کو اس کے گھر والوں نے زبردستی شیشے کے تابوت میں بند کردیا تھا، فریزر سے زندہ حالت میں نکلنے کے بعد اس کی موت ہوگئی۔

بھارتی میڈیا کے مطابق اب تک یہ واضح نہیں ہوا کہ مریض کو کیا بیماری لاحق تھی،74 سالہ بالا سوبرامنیا کمار اس فریزر بکس میں اگلے دن تک رہے اور جب ان کی آخری رسومات ادا کرنے کے لیے عملے کے ایک رکن نے ان کو لاش سمجھتے ہوئے فریزر سے نکالا تو وہ کانپ رہے تھے۔

یہ بات سامنے آنے کے بعد سوبرامنیا کمار کو ایک دوسرے اسپتال منتقل کر دیا گیا لیکن وہ جمعے کو اپنی زندگی کی جنگ ہار گئے، اسپتال ذرائع کا کہنا ہے کہ مریض کو نیم بے ہوشی کی حالت میں اسپتال لایا گیا تھا اور وہ پھیپھڑوں میں تکلیف کی وجہ سے انتقال کرگئے۔

واضح رہے کہ بھارت کی ریاست تامل ناڈو میں ایک 74 سالہ شخص کو اسپتال سے فارغ ہونے کے بعد اس کے اہل خانہ نے مبینہ طور پر اس کی موت کے انتظار میں شیشے کے ایک ٹھنڈے بکس میں رکھ دیا تھا، ایسے فریز تابوت میں عموماً مُردوں کو رکھا جاتا ہے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق حکام کا کہنا ہے کہ بالا سوبرامنیا کمار کے بھائی نے یہ ٹھنڈا بکس کسی ایجنسی سے لیا تھا جب وہ فریز بکس واپس لینے اس ایجنسی کا ایک افسر ان کے گھر پہنچا تو اس نے دیکھا کہ بکس میں موجود شخص مشکل سے سانس لے رہا ہے جس پر اس نے فوراً طبی مدد کیلئے ریسکیو ادارے سے رجوع کیا۔

مزید پڑھیں : تابوت میں سانس لیتے شخص نے رونگٹے کھڑے کردیے 

بعد ازاں پولیس نے مریض کے گھر والوں کے خلاف غفلت اور جلدی بازی سے ایک شخص کی زندگی خطرے میں ڈالنے کا مقدمہ درج کرلیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں