کوک اسٹوڈیو کا 10 واں سیزن، جذبے سے بھرپور قومی ترانہ کی ویڈیو ریلیز -
The news is by your side.

Advertisement

کوک اسٹوڈیو کا 10 واں سیزن، جذبے سے بھرپور قومی ترانہ کی ویڈیو ریلیز

کراچی : پاکستان کے مشہور میوزیکل پروگرام کوک اسٹوڈیو نے پاکستان کی آزادی کی 70 ویں سالگرہ سے چند روز قبل قومی ترانے کی ویڈیو ریلیز کرکے اپنے 10 ویں سیزن کا آغاز کردیا۔

تفصیلات کے مطابق قومی ترانہ کسی ملک کی کی شناخت کا ایک لازمی حصہ ہوتا ہے، جو ملک کے لوگوں کے دلوں میں وطن کیلئے محبت، وفاداری جیسے احساسات میں اضافہ کرتا ہے۔

کوک اسٹوڈیو سیزن 10 کا آغاز 11 اگست سے ہونے جارہا ہے ، کوک اسٹوڈیو کی جانب سے پہلا ویڈیو ریلیز کردیا گیا ، ریلیز کیے ویڈیو کو آزادی پاکستان کی 70 ویں سالگرہ کے موقع کی مناسبت سے تیار کیا گیا، جس میں پاکستان کے 40 نامور فنکاروں نے اپنی آواز کا جادو جگایا۔

جن میں علی ظفر، علی ظفر کے بھائی دانیال ظفر، مومنہ مستحسین، راحت فتح علی خان، علی سیٹھی، عائمہ بیگ، جبار عباس اور وقار احسن و دیگر شامل ہیں۔

اس سیزن کی پروڈکشن اور ہدایات مشہور بینڈ اسٹرنگز نے دی ہے۔

ایک اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ پرعزم پیغام کے ساتھ یہ قومی ترانہ ملک میں میوزک کے بے مثال میوزک پلیٹ فارم کوک اسٹوڈیو کے 10ویں سیزن کا بہترین آغاز ہوگا۔

خیال رہے کہ گزشتہ 3 سیزنز سے کوک اسٹوڈیو کی جانب سے پاکستانی نغموں کے ایسے انداز سامنے لارہا ہے، جنہیں مداحوں کی بےحد داد موصول ہوتی رہی ہے۔

سیزن 8 میں سوہنی دھرتی اور سیزن 9 میں اے راہ حق کے شہیدوں جیسے نغمے عوام میں بہت زیادہ پسند کئے گئے

واضح رہے کہ پاکستان کا قومی ترانہ پہلی بار 1954ء میں نشر ہوا، ترانے کے بول حفیظ جالندھری نے تخلیق کیے جبکہ قومی ترانے سے قبل پاکستان زندہ باد بطور قومی ترانہ استعمال ہوا کرتا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں