The news is by your side.

Advertisement

ملک بھر میں جاڑے کا راج، شمالی علاتوں میں کڑاکے کی سردی

کراچی: ملک بھر میں سردی جاڑے کا راج پھیل گیا ہے، بالائی علاقوں میں کڑاکے کی سردی پڑنے لگی ہے، استور میں درجہ حرارت منفی 5، ہنزہ منفی 4 اور اسکردو میں منفی 2 ریکارڈ کیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ملک کے شمالی علاقوں میں کڑاکے کی سردی پڑ رہی ہے، بعض علاقوں میں درجہ حرارت منفی دو تک گر گیا ہے، بلوچستان میں بھی سرد موسم نے ڈیرے ڈال دیے، قلات میں درجہ حرارت منفی 3 جب کہ کوئٹہ منفی 1 رہنے کا امکان ہے۔

کراچی میں بھی ٹھنڈی ہواؤں نے موسم بدل دیا ہے، محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ آج زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 31 ڈگری رہنے کا امکان ہے، راتیں سرد اور صبح سویرے خنکی بڑھ گئی، لاہور میں بھی سردی بڑھنا شروع ہو گئی ہے، آیندہ 24 گھنٹوں کے دوران موسم سرد اور خشک رہے گا۔

یہ بھی پڑھیں:  دیامر کے بالائی پہاڑوں پر برف باری، سردی کی شدت میں اضافہ

محکمہ موسمیات کے مطابق آج ملک بھر میں موسم خشک رہے گا، مختلف شہروں میں خنکی میں اضافہ ہو رہا ہے، ملک کے بڑے شہروں کراچی، لاہور، ملتان، راولپنڈی اور اسلام آباد میں موسم خشک جب کہ بلوچستان کے شہروں کوئٹہ، قلات، زیارت اور شمالی علاقوں میں موسم خشک اور سرد رہے گا۔

واضح رہے کہ چند دن قبل شمالی علاقوں کے پہاڑوں پر خوب برف باری بھی ہوئی ہے، گلگت بلتستان کے ضلع دیامر کے بالائی پہاڑوں پر برف باری نے سردی کی شدت میں اضافہ کیا، بالائی علاقوں بابو سرٹاپ، بھٹو گاہ ٹاپ، نانگا پربت اور دیامر کے سیاحتی مقام فیئری میڈو میں بھی برف باری ہوئی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں