site
stats
انٹرٹینمںٹ

ہالی ووڈ کامیڈین رالفی مے چل بسے

Ralphie May

لاس ویگاس: چہروں پرخوشیاں بکھیرنے والے معروف امریکی کامیڈین رالفی مے دل کا دورہ پڑنے سے انتقال کرگئے۔

تفصیلات کے مطابق اپنے مزاحیہ انداز سے لوگوں کے چہروں پر مسکراہٹیں بکھیرنے والے اداکاراور معروف کامیڈین رالفی مے دل کا دورہ پڑنے سے45 برس کی عمر میں وفات پاگئے۔

معروف کامیڈین کے اہل خانہ کی جانب سے بیان جاری کیا گیا ہے جس میں کہا گیا ہے کہ رالفی مے امریکی ریاست لاس ویگاس میں اپنے گھر میں مردہ حالت میں پائے گئے انہیں اسپتال منتقل کیے جانے پر ڈاکٹرز نے ان کی موت کی تصدیق کردی۔

امریکی نامور کامیڈین رالفی مے نے دوروز قبل گلوبل گیمنگ ایکسپو 2017 کے بہترین اسٹینڈ اپ کا میڈین کا ایوارڈ اپنے نام کیا تھا۔ انہوں نے اپنے کیرئیر کا آغاز 2003 میں کیا تھا۔

رالفی مے کی مزاحیہ اداکاری کے لوگ اس قدر دیوانے تھے کہ ان کے شوز کئی ماہ پہلے کرلیے جاتے تھے۔

یاد رہے کہ معروف کامیڈین رالفی مے کی 16 سال کی عمر میں ایک حادثے میں ان کی 42 ہڈیاں ٹوٹ گئی تھیں تاہم انہوں نے ہمت نہیں ہاری اور علاج جاری رکھا


کنگ آف کامیڈی جیری لوئس چل بسے


واضح رہے کہ 21 اگست کو اپنے مزاحیہ انداز سے لوگوں کے چہروں پر مسکراہٹیں بکھیرنے والے ہدایت کار، لکھاری اور معروف کامیڈین جیری لوئس 91 برس کی عمر میں وفات پاگئے تھے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top