The news is by your side.

Advertisement

کراچی لاک ڈاؤن، مجبوری میں گھر سے نکلنے والے شہریوں پر بھی بڑی پابندی عائد

کراچی: شہر قائد کی ضلعی انتظامیہ نے لاک ڈاؤن کی پابندیوں سے متعلق نیا نوٹی فکیشن جاری کردیا جس میں بتایا گیا ہے کہ تندور اور بیکریوں کو کام کرنے کی مشروط اجازت ہوگی جبکہ گھر سے نکلنے والے شہری ماسک استعمال کرنے کے پابند ہوں گے۔

کمشنر کراچی افتخار شالوانی نے لاک ڈاؤن سے متعلق نوٹی فکیشن جاری کیا جس میں تمام ڈپٹی کمشنر کو پابند کیا گیا ہے کہ وہ محکمہ داخلہ سندھ کے احکامات پر عمل درآمد کو یقینی بنائیں۔

نوٹی فکیشن میں بتایا گیا ہے کہ شہریوں کو بلا ضرورت گھروں سے نکلنے کی اجازت نہیں ہوگی اور اگر کوئی مجبوری میں باہر نکلے گا تو اُسے ماسک استعمال کرنا لازم ہوگا۔

مزید پڑھیں: سندھ حکومت نے تاجروں کی سن لی

نوٹی فکیشن میں تندوروں اوربیکریوں کو صبح 8 بجے سے شام پانچ بجے تک کام کی اجازت دی گئی ہے جبکہ گھروں پر کھانا پہنچانے والے ریسٹورنٹس کو بھی ان ہی اوقات میں کام کی اجازت دی گئی۔

کمشنر کراچی نے تمام تندور ، بیکری اور ریسٹورنٹس مالکان کو ہدایت کی کہ وہ ہر ملازم کا معائنہ کریں اور اگر کوئی بھی کارکن کھانسی یا بخار میں مبتلا ہو تو اُسے داخل نہ ہونے دیں۔

نوٹی فکیشن میں کہا گیا ہے کہ مالکان پر لازم ہوگاکہ وہ کام کی جگہ کوجراثیم سےپاک رکھیں، کام کر نے والوں کے درمیان سماجی فاصلے کو یقینی بنائیں، ملازمین  کو ماسک،سینی ٹائزرز،صابن فراہم کریں۔

اسے بھی پڑھیں: یہ کہنا کراچی میں تمام اموات کرونا سے ہوئیں قبل ازوقت ہوگا،ظفر مرزا

کمشنر کراچی نے ہدایت کی کہ  تمام مالکان بائیو میٹرک مشینوں کو  استعمال کے بعد جراثیم سے پاک کرنے کا انتظام بھی کریں اور درجہ حرارت چیک ہونے کے بعد ہی کسی بھی شخص کو دکان میں داخلے کی اجازت دیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں