The news is by your side.

Advertisement

کمشنر کراچی ویب سائٹ، مرغی اور انڈوں کی پرائس لسٹ آپ کو حیران کر دے گی

کراچی: کمشنر کراچی محمد اقبال میمن نے شہریوں کی سہولت کے لیے ‘کمشنر کراچی ویب سائٹ’ کا اجرا کیا ہے، جس پر اشیا کی فہرستیں بھی اپ لوڈ کی گئی ہیں، تاہم آج کی انڈوں اور برائلر مرغی کے گوشت کی قیمتیں دیکھ کر شہری حیران رہ گئے۔

اقبال میمن نے بتایا کہ شہریوں کے لیے ویب سائٹ پر تینوں زبانوں میں شکایات درج کرنے کے لیے آسان کمپلینٹ پورٹل بنایا گیا ہے، ویب سائٹ پر پھلوں، سبزیوں اور گوشت کی نرخ کی فہرست بھی آویزاں کی جائے گی۔

کمشنر کراچی کے مطابق کمشنر آفس میں پہلی بار اردو، سندھی اور انگریزی زبانوں میں ویب سائٹ تیار کی گئی ہے، شہری اس لنک پر وزٹ کر سکتے ہیں https://commissionerkarachi.gos.pk ۔

کمشنر کا کہنا ہے کہ شہری ضروری اشیا خورد و نوش کی قیمتوں سے متعلق اور دیگر شہری خدمات کے سلسلے میں شکایات کنٹرول روم نمبر 1299 پر بھی درج کر سکتے ہیں۔

کمشنر کراچی کا اعلان کیا کہ جلد شہریوں کی سہولت کے لیے کمشنر کراچی کمپلینٹ ایپ کا بھی آغاز کر دیا جائے گا۔

کمشنر ویب سائٹ پر 4 مارچ 2022 کی جو پرائس لسٹ جاری کی گئی ہے اس کے مطابق برائلر مرغی کا گوشت 214 روپے فی کلو ہے، جب کہ پرچون میں فی درجن انڈوں کی قیمت (کم از کم 58 گرام) 120 روپے ہے۔ تاہم شہر میں عملی طور پر مرغی کا گوشت 400 روپے تک فی کلو بک رہا ہے جب کہ انڈے فی درجن 160 روپے مل رہے ہیں۔

دوسری طرف حسب روایت ضروری اشیاے صرف کی قیمتوں میں اضافے پر کمشنر کراچی محمد اقبال میمن کی زیر صدارت اجلاس منعقد ہوا، جس میں کمشنر کراچی نے تمام ڈپٹی کمشنرز کو دودھ کی قیمتیں کنٹرول میں رکھنے اور ادویات کی ملاوٹ کو روکنے کے لیے سنجیدگی اختیار کرنے کے احکامات جاری کیے۔

اجلاس میں گوشت، دال، چاول، سبزی اور دیگر ضروری اشیا کی قیمتوں کا بھی جائزہ لیا گیا، قیمتوں کے لیے سلسلے ڈی سیز آئندہ پیر کو سفارشات تیار کر کے دیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں