The news is by your side.

Advertisement

آزادی مارچ : اپوزیشن جماعتوں سے مذاکرات کیلئے سینئر ارکان پر مشتمل کمیٹی تشکیل

اسلام آباد : اپوزیشن جماعتوں کے حکومت مخالف احتجاجی مارچ کے لیے وزیراعظم کی ہدایت پر پرویزخٹک کی قیادت میں سینئر ارکان پر مشتمل کمیٹی تشکیل دے دی گئی ہے، مذکورہ کمیٹی کل اہم پریس کانفرنس کرے گی۔

تفصیلات کے مطابق مولانا فضل الرحمان کے آزادی مارچ سے متعلق مذاکرات کیلئے وزیراعظم عمران خان کی ہدایت پر سینئر ارکان پر مشتمل سات رکنی کمیٹی تشکیل دے دی گئی ہے۔

سات ارکان پر مشتمل کمیٹی کی سربراہی وزیردفاع پرویز خٹک کریں گے، کمیٹی میں اسپیکر قومی اسمبلی اسد قیصر، چیئرمین سینیٹ صادق سنجرانی، شفقت محمود اور نور الحق قادری شامل ہیں۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ اسپیکر پنجاب اسمبلی پرویز الہٰی، اسد عمر بھی کمیٹی میں شامل ہیں۔ کمیٹی سیاسی انتشار سے بچنے کے لیے اپوزیشن سے مذاکرات کرے گی، کمیٹی کو مذاکرات کا مکمل اختیار دے دیا گیا ہے۔

کمیٹی سیاسی انتشار سے بچنے کیلئے اپوزیشن سے مذاکرات کرے گی، کمیٹی کو مذاکرات کا مکمل اختیار دے دیا گیا۔
علاوہ ازیں ذرائع کا مزید کہنا ہے کہ حکومت کی مذاکراتی کمیٹی کل اہم پریس کانفرنس کرے گی، اس حوالے سے مذاکراتی کمیٹی کے رکن اسد قیصر نے اپنے ٹوئٹر پیغام میں کہا ہے کہ ملک کسی طور بھی سیاسی افراتفری کا متحمل نہیں ہوسکتا۔

کشمیری عوام اس وقت پاکستان کی طرف دیکھ رہےہیں،اسد قیصر کا مزید کہنا تھا کہ ملک کو درپیش چیلنجز سے نمٹنے کیلئے سیاسی اتحاد اور یکجہتی کی اشد ضرورت ہے، کسی بھی طرح کی سیاسی افراتفری سے ملک کو نقصان ہوسکتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں