The news is by your side.

Advertisement

وزارتِ مواصلات نے 353ملین کی کرپشن پکڑلی، رقم قومی خزانے میں جمع

اسلام آباد: وزارت مواصلات کوایک اوربڑی کامیابی مل گئی ، آڈٹ کے ذریعے پکڑےجانےوالے353ملین روپےقومی خزانےمیں واپس آگئے، مزید 155 کروڑ روپے واپس آئیں گے۔

تفصیلات کے مطابق آج اسلام آباد میں وفاقی وزیرمواصلات نے گفتگو کرتےہوئے کہا کہ قوم کواہم خوشخبری دیناچاہتاہوں، لٹیروں سے رقم نکلوا کرقومی خزانے میں میں واپس جمع کرادی ہے۔

ان کا کہناتھا کہ اس سے پہلے ان کی وزارت قوم کے 445کروڑ روپے قومی خزانے میں واپس لا چکی ہے اور اب 353ملین روپے بھی خزانے میں واپس آگئے۔

انہوں نے بتایا کہ آڈٹ رپورٹ کے ذریعے قلات کوئٹہ چمن روڈکی تعمیرمیں کرپشن کرنےوالوں کوپکڑاگیا، ساتھ ہی ساتھ گوادررتو ڈیروروڈکی تعمیرمیں ڈاکاڈالنےوالوں پربھی ہاتھ ڈال چکے ہیں۔

مرادسعید کا کہنا تھا کہ دونوں منصوبوں میں353ملین روپےخوردبردکےشواہدملے۔ جس کے بعد کرپٹ عناصر تک رسائی حاصل کی گئی۔دونوں منصوبوں میں ملوث کرپٹ عناصراپنےجرم کااعتراف کرچکےہیں۔

وفاقی وزیر مواصلات نے خوش خبری سنائی کہ دیگرمنصوبوں سےچرائےگئے155 کروڑتک بھی جلدپہنچیں گے۔ اب تک مجموعی طور پر چوری کیے گئے 445کروڑقومی خزانےمیں واپس جمع کراچکےہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ قومی نوعیت کے منصوبوں میں کرپشن خصوصی آڈٹ کے ذریعے سامنےآرہی ہے ،وزارت ملی تومجموعی طورپر5منصوبوں کےاسپیشل آڈٹ کافیصلہ کیا تھا جس کے نتائج سامنے آرہے ہیں۔

انہوں نے اس عزم کا اعادہ کیا کہ قوم کاپیسہ لوٹنےوالوں سےبالکل رعایت نہیں برتیں گے اورعوام کا پیسہ ہر صورت قومی خزانے میں واپس لائیں گے۔ یاد رہے کہ وزیراعظم نے حکومت سنبھالنے کے تین ماہ بعد جب وزرا سے ان کی کارکردگی کی رپورٹ طلب کی تھی ، اس وقت بھی مراد سعید کے زیر اہتمام وزارت ِ مواصلات کی کارکردگی سب سے بہتر تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں