تخلیقی ویڈیوز کا مقابلہ، 22سالہ طالب علم نے اپارٹمنٹ جیت لیا Creative Videos
The news is by your side.

Advertisement

تخلیقی ویڈیوز کا مقابلہ، 22سالہ طالب علم نے اپارٹمنٹ جیت لیا

ابوظہبی : متحدہ عرب امارات کی ریاست شارجہ میں مقیم اردنی طالب علم نے منفرد و تخلیقی ویڈیو کے مقابلے میں پہلی پوزیشن حاصل کرکے اپارٹمنٹ جیت لیا۔

تفصیلات کے مطابق متحدہ عرب امارات کے حکام نے تخلیقی ویڈیو بنانے پر اردنی نژاد امریکی لڑکی کو انعام کے طور پر ریاست شارجہ میں دے دیا۔

مقامی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ اماراتی حکام کی جانب سے 22 سالہ اردنی طالب علم میخائل عطیہ کو تخلیقی ویڈیو کا مقابلہ جیتنے پر دیا گیا ہے، حکام کی جانب سے گھر کی چابی وصول کرتے وقت مذکورہ طالب علم کو حیرت زدہ تھا۔

اماراتی میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے گھر جیتنے والے طالبہ کا کہنا تھا کہ سماجی رابطے کی ویب سایٹ انسٹاگرام پر آرادہ نامی ادارے کی جانب سے تخلیقی ویڈیو کے مقابلے کا انعقاد کیا گیا تھا۔

میخائل عطیہ نے کہا کہ میں نے اپنی دو بہنوں کے تعاون سے دو مہینوں میں ایک بہترین تیار کی جو تفریحی، مزاحیہ اور دیگر ویڈیوز سے بہت منفرد تھی۔

اردنی نژاد طالب علم نے بتایا کہ سیکڑوں افراد نے مقابلے دوران ویڈیوز جمع کروائی تھی اور میں بھی چار ویڈیوز جمع کروائیں تھی لیکن مجھے شک تھا کہ میں صرف سیمی فائنل تک ہی پہنچ پاؤں گی۔

میخائل عطیہ نے میڈیا کو بتایا کہ میں نے تخیلقی دیگر ویڈیوز سے منفرد ویڈیو بنانے کا آئیڈیا ریڈیو پر چلنے والے ایک گانے سے لیا تھا پھر اسے ترجمہ کرکے اپارٹمنٹ کی تشہیری ویڈیو بنائی جس کے وجہ سے مجھے پہلی پوزیشن ملی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں