The news is by your side.

Advertisement

بھارت سے مقابلہ؛ جاوید میانداد کا قومی ٹیم کو اہم مشورہ

ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ میں روایتی حریف بھارت کے خلاف کامیابی کے لئے لیجنڈری بیٹسمین جاوید میانداد نے ‏قومی ٹیم کو اہم مشورہ دیا ہے۔

جاوید میانداد کا کہنا ہے کہ بھارت کے خلاف ہر کھلاڑی کو اپنی ذمہ داری کا احساس کرنا ہوگا ضروری نہیں ‏پرفارمنس دینے والا ہی اچھا کھیلے لیکن جیت کے لئے ایک ٹیم کی حیثیت سے کھیلنا ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ بھارت کے خلاف جیت کے لئے مستقل مزاجی ضروری ہے جب دو ٹیمیں امنے سنے ہوتی ہیں ‏کسی ایک کی جیت ہوتی ہے کرکٹ اور پیسے دو الگ بات ہے پاکستان سب سے پہلے اور کرکٹ ترجیحات میں ‏شامل ہونی چاہیے۔ ‏

لیجنڈری بیٹسمین کا کہنا تھا کہ کھیلنے والے چیئرمین پی سی بی نہیں کھلاڑی ہیں جب اچھی کرکٹ کھیلیں گے ‏تو پیسہ بھی آئے گا۔

یاد رہے کہ ٹی ٹوینٹی ورلڈ کپ 17 اکتوبر سے عمان اور یو اے ای میں کھیلا جائے گا، قومی ٹیم اپنا پہلا میچ 24 ‏اکتوبر کو بھارت کے خلاف کھیلے گی۔
واضح رہے کہ 4 اکتوبر کو ٹی 20 کرکٹ ورلڈ کپ کے میچوں کے ٹکٹوں کی فروخت شروع ہوتے ہی پاکستان اور ‏بھارت کے درمیان ہونے والے میچ کے ٹکٹ ابتدائی چند منٹوں میں ہی فروخت ہو گئے تھے۔

ٹی 20 ورلڈ کپ کے میچوں کے ٹکٹ فروخت ہونے اور ٹکٹوں کے حصول میں کامیاب ہونے والوں نے اپنی خوشی ‏کے اظہار کے لیے سوشل ٹائم لائنز کا رخ کیا تو بھرپور طریقے سے اپنے جذبات کا اظہار بھی کیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں