The news is by your side.

بلاول بھٹو کی زیر سربراہی دنیا کے نوجوان وزرائے خارجہ کی کانفرنس

پاکستان کے لیے بڑا اعزاز، وزیر خارجہ بلاول بھٹو کی زیرصدارت نیویارک میں دنیا کے نوجوان وزرائے خارجہ کی کانفرنس ہوئی۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق اس کانفرنس میں کینیڈا، چیک ری پبلک، ہنگری، قطر، سربیا اور دیگر ممالک کے نوجوان وزرائے خارجہ نے شرکت کی اور عالمی برادری کو درپیش مسائل کے حل پر بات چیت کی گئی۔

کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے بلاول بھٹو نے کہا کہ ہمیں امن اور ترقی کے حوالے سے چیلنجز سے نمٹنا ہوگا، مستقبل کی نسلوں کیلئے مساوی معاشی حقوق کی بھی جدوجہد کرنا ہوگی۔

انہوں نے کانفرنس میں شریک وزرائے خارجہ کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ آپ سب دنیا کے نوجوان وزرائے خارجہ ہیں، آپ عالمی برادری کے درمیان بہتر تعاون میں اہم کردار ادا کرسکتے ہیں، اس ملاقات کا مقصد مستقبل کے لیے لائحہ عمل تشکیل دینا ہے۔

اس موقع پر کانفرنس کے شرکا نے دنیا کے مختلف نوجوان وزرائے خارجہ کو اکٹھا کرنے کے اقدام کو سراہا اور بلاول بھٹو کا ساتھ دینے کے عزم کا اظہار کیا۔

دوسری جانب وزیرخارجہ بلاول بھٹو زرداری نے امریکا کی انٹرنیشنل ڈیولپمنٹ فنانس کارپوریشن کے سی ای او سکاٹ ناتھن سے ملاقات کی جس میں نجی شعبے میں سرمایہ کاری کے مواقعوں پر بات چیت کی گئی۔

بلاول بھٹو زرداری اور امریکا کی انٹرنیشنل ڈولپمنٹ فنانس کارپوریشن کے سی ای او کے درمیان توانائی، زراعت کے علاوہ موسمیاتی تبدیلیوں سے مقابلے کے منصوبوں پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا اور انہوں نے اسکاٹ ناتھن کو پاکستان کے دورے کی دعوت بھی دی۔

وزیر خارجہ کا کہنا تھا کہ معیشت اور خواتین کی خود مختاری پاکستان کی اولین ترجیح ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں