The news is by your side.

Advertisement

کانگریس نے ایف بی آئی کے سابق ڈائریکٹر کو طلب کرلیا‘ ٹرمپ کے لیے خطرے کی گھنٹی

واشنگٹن : کانگریس نے ایف بی آئی کے برطرف شدہ ڈائریکٹر جیمز کومےکوطلب کرلیا‘ سابق ڈائریکٹر کو امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے حکم پر نوکری سے برخاست کیا گیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق کانگریس نے جیمزکومےکو طلب کرتے ہوئے ڈونلڈ ٹرمپ سےملاقات کی تفصیل بیان کرنےکی ہدایت کی ہے۔

دوسری جانب امریکی سینیٹ کی انٹیلی جنس کمیٹی کے رکن سینیٹر مارک وارنرنے بھی ایف بی آئی سےرابطہ کیا ہے اورمطالبہ کیا ہے کہ ایف بی آئی جیمز کومے کامیمو سینیٹ کمیٹی میں پیش کرے۔

سینیٹر مارک وارنر کا کہنا تھا کہ امریکی عوام برطرف ایف بی آئی ڈائریکٹرکوسنناچاہتےہیں اور جاننا چاہتے ہیں کہ سچ کیا ہے؟۔

دریں اثناء سینیٹ جوڈیشری کمیٹی نے بھی ایف بی آئی سےجیمز کومے کامیموطلب کر لیا‘ کمیٹی نےوائٹ ہاؤس سےبھی کومےٹرمپ ملاقات کی تفصیل مانگ لی اور مطالبہ کیا کہ ملاقات کی آڈیوریکارڈنگ ،ٹرانسکرپٹ فراہم کی جائے۔


 ڈونلڈ‌ٹرمپ کاسابق سربراہ سے حیرت انگیزمطالبہ


  یاد رہے کہ ٹرمپ نے فروری میں سابق سی آئی اے سربراہ سے ملاقات میں کہا کہ امید ہے آپ مائیکل فلن کوجانے دیں گے۔ جیمز کومی نے صدرٹرمپ سے گفتگو کامیموایف بی آئی کے سینئراہلکاروں کوبھی دیاتھا۔

یاد رہے کہ ٹرمپ کابینہ میں قومی سلامتی کے مشیرمائیکل فلن کوروسی سفارتکاروں سے تعلقات پرعہدے سے استعفیٰ دیناپڑاتھا۔

دوسری جانب صدرٹرمپ نے ہلیری کلنٹن کی ای میلزکے معاملے پربدانتظامی کاالزام لگا کرجیمزکومی کوایف بی آئی کے سربراہ کے عہدے سے برطرف کیا تھا۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں