توہین عدالت کیس ، دانیال عزیزپرآئندہ سماعت میں فردجرم عائدکرنے کا فیصلہ -
The news is by your side.

Advertisement

توہین عدالت کیس ، دانیال عزیزپرآئندہ سماعت میں فردجرم عائدکرنے کا فیصلہ

اسلام آباد : سپریم کورٹ نے توہین عدالت کیس میں دانیال عزیز پر آئندہ سماعت پر فرد جرم عائد کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق عدلیہ اور ججز کیخلاف مستقل تضحیک آمیز تقاریر، دانیال عزیز کی مشکلات بڑھ گئیں، سپریم کورٹ میں جسٹس عظمت سعید شیخ کی سربراہی میں 3 رکنی بینچ نے وفاقی وزیربرائے نجکاری دانیال عزیز کے خلاف توہین عدالت کیس کی سماعت کی۔

دوران سماعت عدالت نے کہا کہ دانیال عزیز کیجانب سے جمع کرائے گئے جواب سےمطمئن نہیں، بادی النظر میں دانیال عزیز کے خلاف توہین عدالت کا مقدمہ بنتاہے۔

پراسیکیوٹرجنرل کا کہنا تھا عدالت سمجھے تو توہین عدالت کا مقدمہ بنتا ہے۔

سپریم کورٹ نے دانیال عزیز کیخلاف آئندہ سماعت پرفرد جرم عائد کرنے کا فیصلہ کرتے ہوئے کیس کی سماعت تیرہ مارچ تک ملتوی کردی۔

گزشتہ روز دانیال عزیزنے توہین عدالت کیس میں اپناجواب سپریم کورٹ میں جمع کرایا تھا۔

خیال رہے کہ گزشتہ سماعت پردانیال عزیز کے وکیل نے کہا تھا کہ ہم نے تقریری ریکارڈ نگ کے لیے درخواست کی ہے، جس پرعدالت نے ریمارکس دیے تھے کہ آپ کی درخواست پڑھی جو کلپ مانگ رہے ہیں وہ دیں گے۔

یاد رہے کہ مسلم لیگ ن کے رہنما اور وزیر برائے نجکاری دانیال عزیز کی عدلیہ کے خلاف توہین آمیز تقاریر پر 2 فروری کوسپریم کورٹ نے ازخود نوٹس لیا تھا۔


توہین عدالت کیس : سپریم کورٹ نےنہال ہاشمی کوایک ماہ قید کی سزا


واضح رہے گزشتہ ماہ یکم فروری کو سپریم کورٹ نے دھمکی آمیز تقریر اور توہین عدالت کیس میں نہال ہاشمی کو 1 ماہ قید اور پچاس ہزار روپے جرمانے کی سزا سنائی تھی۔ عدالت نے نہال ہاشمی کو کسی بھی عوامی عہدے کے لیے 5 سال کے لیے نا اہل بھی قرار دیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں