The news is by your side.

Advertisement

آئی پی ایل میچ میں ایسا کیا ہوا؟ چیٹر چیٹر کے نعرے لگ گئے، ویڈیوز دیکھیں

آئی پی ایل 2022 میں گزشتہ روز دہلی کیپیٹلز اور راجھستان رائلز کے درمیان کھیلے نو بال نہ دینے پر کپتان، کھلاڑیوں نے امپائر سے بحث کررہے تھے کہ گراؤنڈ میں چیٹر چیٹر کے نعرے گونجنے اٹھے۔

آئی پی ایل 2022 میں گزشتہ روز دہلی کیپٹلز اور راجستھان رائلز کے درمیان میچ کھیلا گیا جوکہ راجستھان نے 15 رنز سے جیت لیا لیکن جیت ہار سے بالاتر یہ میچ ایک واقعے کے بعد موضوع بحث بن گیا ہے۔

ہواں یوں کہ میچ کا آخری اوور جاری تھا اور دہلی کو اس میچ کی آخری 6 گیندوں میں جیت کیلئے 36 رنز درکار تھے۔ روومین پاویل اسٹرائیک پر تھے اور بالر تھے اوبیڈ میکائے، پاویل نے اوور کی پہلی تین گیندوں پر لگاتار تین چھکے لگا کر اسٹیڈیم میں تھرتھلی مچا دی لیکن اوور کی تیسری گیند نے تنازع کھڑا کردیا۔

اوبیڈ کی جانب سے اوور کی کرائی گئی تیسری گیند فل ٹاس تھی اور بیٹر پاویل نے کمر کے اوپر گیند کھیلتے ہوئے مڈ وکٹ پر چھکا لگایا تھا۔ اس وقت نان اسٹرائیکر اینڈ پر کھڑے کلدیپ امپائر کی جانب سے اس گیند کو نو بال نہ دینے کے فیصلہ سے ناراض ہو گئے اور امپائر سے نو بال چیک کرنے کا مطالبہ کرنے لگے۔ اس کے بعد پاویل بھی امپائر کے پاس پہنچے اور یوں بحث شروع ہوگئی یہ بحث جاری تھی کہ ایک شخص دہلی کیپٹلز کے ڈگ آؤٹ سے نکل کر گراؤنڈ میں پہنچا اور چھکوں چوکوں کی برسات کی جگہ لفظی گولہ باری شروع ہوگئی۔

 

دہلی کیپیٹلز ٹیم کا موقف تھا کہ اوبیڈ میکائے کی گیند کو اونچائی کی وجہ سے نو بال دینا چاہیے تھا اور فیلڈ امپائر کو نو بال کو چیک کرنے کے لیے تھرڈ امپائر کی مدد لینی چاہیے تھی۔ دہلی کے کپتان ریشبھ پنت بھی نو بال کی بحث میں اتر آئے اور انہوں نے کلدیپ اور پاویل کو ڈگ آؤٹ سے ہی باہر آنے کا اشارہ دیا لیکن تاہم شین واٹسن کے سمجھانے کے بعد پنت نے اپنا فیصلہ بدل لیا اور دونوں بلے باز میدان میں ڈٹے رہے اور ان کی امپائر سے یہ بحث کافی دیر تک جاری رہی۔

اس دوران دہلی کے اسسٹنٹ کوچ پراوین امرے بھی امپائر سے بات کرنے میدان میں آئے۔ تاہم تمام تر تنازعات اور بھرپور بحث کے باوجود یہ فیصلہ تھرڈ امپائر کے پاس نہیں گیا اور بالآخر دہلی کو میچ 15 رنز سے شکست کا سامنا کرنا پڑا۔

جب یہ سارا ڈراما گراؤنڈ میں جاری تھا تو اچانک سٹیڈیم میں بیٹھے تماشائیوں نے چیٹر چیٹر کا شور مچانا شروع کر دیا۔ یہ ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں