The news is by your side.

Advertisement

’عدالتی سزا یافتہ کو معصوم ثابت کرنے کی کوشش کی جا رہی ہے‘

اسلام آباد: معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ پاناما کی کرپشن اورکالی کمائی کے انبار قوم بھولی نہیں ہے، عدالتی سزا یافتہ کو معصوم ثابت کرنے کی کوشش کی جا رہی ہے۔

تفصیلات کے مطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ لٹیرا لیگ احسن اندازمیں جھوٹ کا اقبال بلند کر رہی ہے، آپ کی قیادت کے تمام اکاؤنٹس ہی فارن میں ہیں، کاروبار اور علاج بھی فارن میں ہے۔

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ پاناما کی کرپشن اورکالی کمائی کے انبار قوم بھولی نہیں ہے، عدالتی سزا یافتہ کو معصوم ثابت کرنے کی کوشش کی جا رہی ہے، عمران خان کی امانت ودیانت پر انگلی اٹھا کراحسن اقبال گنہگار ہو رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ چیف الیکشن کمشنرکو سیاسی دھمکیاں دینا بند کریں، سپریم کورٹ پرآپ نے حملہ کیا یا بریف کیسوں کی چمک آپ دکھاتے رہے، آج نئے بھیس میں پھرقوم کو دھوکا دینے کی کوشش کر رہے ہیں۔

معاون خصوصی برائے اطلاعات نے کہا کہ احسن صاحب آپ جس مشن 20،20 پر ہیں وہ پورا نہیں ہونے والا، عمران خان 2018 میں 5 سالہ سیریز جیت چکے ہیں۔

’پاکستان کی سیاست کا سب سے بڑا ڈاکا پکڑا جاچکا ہے‘

یاد رہے کہ گزشتہ روز مسلم لیگ (ن) کے رہنما احسن اقبال کا کہنا تھا کہ پاکستان کی سیاست کا سب سے بڑا ڈاکا پکڑا جا چکا ہے، پی ٹی آئی کی جانب سے بیرونی فنڈنگ پرمنی ٹریل کیوں پیش نہیں کی جاتی؟

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں