site
stats
حیرت انگیز

بھارتی ریاست بہار میں کھانا پکانے پر پابندی عائد

بھارتی ریاست بہار میں کھانا پکانے پر پابندی لگا دی گئی۔ حکام نے موسم گرما میں دن کے اوقات میں کھانا پکانے سے گریز کرنے کی ہدایت کردی ہے۔ خلاف ورزی کرنے پر 2 سال کے لیے جیل بھیج دیا جائے گا۔

بھارتی خبر رساں ادارے کے مطابق ریاست بہار میں آتشزدگی کے متعدد واقعات کے بعد وزیر اعلیٰ کے حکم پر آفات سے نمٹنے کے ادارے نے یہ ہدایت جاری کی ہے۔ لوگوں سے کہا گیا ہے کہ صبح 9 سے شام 6 بجے تک کھانا پکانے سے اجتناب کریں۔ عوام کو خشک فصلوں کو مذہبی رسومات کے لیے جلانے سے بھی گریز کرنے کی ہدایت کی گئی ہے۔

bihar-3

بہار میں صرف گذشتہ ماہ آگ لگنے کے واقعات میں 66 افراد اور 1200 کے قریب جانور ہلاک ہو گئے تھے۔ ادارے کا کہنا ہے کہ آگ لگنے کے واقعات کا جائزہ لینے سے معلوم ہوا کہ زیادہ تر واقعات چولہے کی آگ سے نکلنے والی چنگاری سے پیش آئے ہیں۔ اس لیے ہدایت جاری کی گئی ہے کہ دیہات میں چولہے کی آگ سے کھانا بنانے والے صبح نو بجے سے پہلے کھانا بنا کر آگ بجھا دیں۔

bihar-2

مزید پڑھیں: کراچی میں ہیٹ ویو کے باعث 2 افراد جاں بحق

بھارت میں ان دنوں موسم کی شدت بھی عروج پر ہے۔ موسمیاتی تبدیلیوں کی وجہ سے درجہ حرارت 29 سالہ گرمی کا ریکارڈ توڑ کر41 ڈگری سینٹی گریڈ تک جا پہنچا جس سے 160 سے زائد افراد ہلاک ہوگئے۔

bihar-1

گرمی کی شدت خاص طور پر تلنگانہ، آندھرا پردیش اور اڑیسہ میں محسوس کی جارہی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top