The news is by your side.

Advertisement

پولیس اہل کار نے بچے کو شارک کے جبڑوں سے کیسے بچایا؟ ویڈیو وائرل

اورلانڈو: امریکی ریاست فلوریڈا میں ایک پولیس اہل کار نے بر وقت ایکشن لیتے ہوئے ایک بچے کو شارک کی خوراک بننے سے بچا لیا۔

تفصیلات کے مطابق فلوریڈا کے شہر اورلانڈو میں ایک پولیس اہل کار ایڈریان کوسیکی اپنی بیوی کے ساتھ چھٹی کا دن منا رہا تھا کہ پانی میں اس نے ایک خطرناک شارک کو بچے کے بالکل قریب دیکھ لیا۔

16 جولائی کو رونما ہونے والے اس واقعے کی ایک دہشت زدہ کر دینے والی ویڈیو سوشل میڈیا پر بڑی تیزی سے وائرل ہوئی، جس میں دیکھا جا سکتا ہے کہ شارک بچے کے بے حد قریب پہنچ گئی تھی کہ پولیس اہل کار نے بروقت حرکت میں آ کر اسے بچا لیا۔

یہ ویڈیو کوکوا بیچ پولیس نے فیس بک پر پوسٹ کی تھی، پولیس اہل کار ایڈریان اپنی اہلیہ کے ساتھ ساحل پر چھٹی کا دن منا رہا تھا کہ اس نے دیکھا کہ پانی میں ایک بچہ بوگی بورڈ پر پانی میں مزے کر رہا ہے، اچانک اس کی نظر ایک شارک پر پڑی جو تیزی سے کنارے پر نہاتے بچے کی طرف بڑھ رہی تھی۔

یہ خوف ناک منظر دیکھ کر پولیس اہل کار نے آؤ دیکھا نہ تاؤ، اور پانی میں چھلانگ لگا دی، شارک بچے کے بہت قریب تھی، اہل کار نے بچے کو بازو سے پکڑ کر تیزی سے ساحل کی طرف بہ حفاظت کھینچا اور شارک کے جبڑے سے بچا لیا۔

یہ ویڈیو فیس بک پر پوسٹ ہوتے ہی وائرل ہو گئی، صرف فیس بک پر اس کے ویوز کی تعداد 2 لاکھ 35 ہزار تک پہنچ گئی ہے، یہ ویڈیو دیکھنے والوں کو بھی اپنی سانسیں رکتی محسوس ہوتی ہیں، جب ایک خطرناک شارک نہایت تیزی سے بچے کی طرف بڑھ رہی ہے اور پولیس اہل کار بچے کو کھینچتا ہوا ساحل کی طرف لے جا رہا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں