The news is by your side.

Advertisement

پاکستان میں کرونا کیسز اور اموات میں بتدریج کمی

اسلام آباد: ملک بھر میں کرونا کیسز اور اموات کی تعداد بتدریج کمی کا سلسلہ جاری ہے،24 گھنٹوں کے دوران کرونا کا ایک مریض انتقال کرگیا جبکہ 445 نئے کورونا کیسز رپورٹ ہوئے۔

تفصیلات کے مطابق ملک بھر میں کرونا کیسز اور اموات کی تعداد بتدریج کمی کا سلسلہ جاری ہے، این سی او سی کی رپورٹ کے مطابق گزشتہ 24گھنٹے میں ملک میں 640 کرونا کیسز سامنے آئے، جبکہ 24 گھنٹوں میں ایک مریض نے دم توڑا۔

نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر کا کہنا ہے کہ ملک بھر میں کرونا سے کُل اموات 6 ہزار 416 ہو گئی ہیں، جبکہ مجموعی کیسز کی تعداد 3 لاکھ 5 ہزار 671 ہے، اب تک 2 لاکھ 92ہزار 303کرونا مریض صحت یاب ہو چکے ہیں جبکہ 106 مریضوں کی حالت تشویش ناک ہے۔

این سی او سی کے مطابق 24گھنٹے میں ملک بھر میں34 ہزار 544 کرونا ٹیسٹ کیےگئے۔ رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ ملک میں کورونا کے فعال کیسز کی تعداد 6 ہزار 952 ہے۔

کرونا وائرس، یورپی یونین بھی پاکستانی حکومت کے اقدامات کی تعریف پر مجبور

خیال رہے کہ گزشتہ دنوں یورپی یونین نے کرونا کے خلاف پاکستانی حکومت کی کاوشوں اور بالخصوص اسمارٹ لاک ڈاؤن کے فیصلے کو سراہا تھا۔

واضح رہے کہ کرونا وائرس کی وبا پھیلنے کے بعد دیگر ممالک کی طرح پاکستان نے بھی مارچ سے ملک بھر میں لاک ڈاون کر کے اسکول، کالج سمیت تمام کاروباری سرگرمیاں معطل کر دی تھیں جسے اگست میں ایس او پیز کے ساتھ کھولنے کی اجازت دی گئی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں