The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب میں کرونا کیسز سے متعلق اچھی خبر

ریاض: کرونا وبا سے متعلق اچھی خبر یہ ہے کہ سعودی عرب میں آٹھ ماہ کے بعد پہلی بار کرونا کیسز کم ترین سطح پر پہنچ گئے ہیں۔

سعودی وزارت صحت کی جانب سے جاری بیان کے مطابق گزشتہ چوبیس گھنٹوں کے دوران کرونا کے ایک سو نوے مریضوں کی تصدیق ہوئی جبکہ ایک ہی روز میں عالمی وبا سے چودہ افراد جاں بحق ہوئے۔

وزارت صحت کے مطابق گزشتہ ایک روز کے اندر سب سے زیادہ مریض ریاض ریجن میں آئے جن کی تعداد 64 رہی، مکہ مکرمہ ریجن میں کرونا کے مصدقہ کیسز کی تعداد36 ، مدینہ منورہ میں 31 ، مشرقی ریجن میں 18 جبکہ قصیم ریجن میں 9، عسیر ریجن میں 8 ، نجران ریجن میں 7 جبکہ تبوک اور حائل ریجن میں 5 ، پانچ افراد میں کرونا وائرس کا ٹیسٹ مثبت آیا۔اسی طرح الجوف ریجن میں مریضوں کی تعداد 2 جبکہ الباحہ اور شمالی حدود ریجن میں ایک ایک شخص کرونا میں مبتلا پایا گیا۔

وزارت صحت کا کہنا ہے کہ ایک ہی دن میں کرونا سے صحتیاب ہونے والوں کی تعداد 324 رہی جس کے بعد اب تک اس مرض سے 3لاکھ 48 ہزار 562 افراد شفایاب ہو چکے ہیں، مملکت میں کرونا کے مجموعی کیسز کی تعداد 3 لاکھ 58 ہزار 526 تک پہنچ گئی ہے جبکہ عالمی وبا سے جاں بحق افراد کی تعداد 5 ہزار 954 ہوچکی ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  سعودی عرب میں سختی، حکومت نے شہریوں کو خبردار کردیا

وزارت صحت کی جانب سے جاری رپورٹ کے مطابق سعودی عرب کے مختلف شہروں میں زیر علاج مریضوں میں سے 603 کی حالت نازک ہے جنہیں انتہائی نگہداشت کے یونٹ میں رکھا گیا ہے جبکہ 4 ہزار 10 افراد میں کرونا وائرس ایکٹو ہے تاہم ان کی حالت تشویش ناک نہیں۔

وزارت صحت کا کہنا ہے کہ کورونا وائرس کے مریضوں کی تعداد میں اگرچہ نمایاں کمی واقع ہورہی ہے تاہم اس مرض سے احتیاط کےلیے مقررہ ایس اوپیز پر عمل کرنا از حد ضروری ہے تاکہ وبائی مرض سے مکمل طورپر محفوظ رہا جاسکے، کرونا سے بچاؤ کےلیے سماجی فاصلہ اور ہاتھوں کو مستقل طور پر صاف کرنا انتہائی اہم ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں