The news is by your side.

Advertisement

لاک ڈاؤن : گھر میں اکیلے کرکٹ کھیلنے صحیح طریقہ

کراچی : کورونا وائرس کے پیش نظر کیے جانے والے لاک ڈاؤن کی وجہ سے لوگ اپنے گھروں میں رہنے پر مجبور ہیں مگر ایسے میں وقت گزارنے کیلئے گھر کے کاموں کے ساتھ ساتھ ذہنی آسودگی کیلئے کھیلنا بھی ضروری ہے۔

اس حوالے سے سوشل میڈیا پر مختلف لوگ اپنی گھریلو مصروفیات دوسروں سے شیئر کررہے ہیں لیکن جب بات کھیلنے کی آتی ہے تو زیادہ تر لوگوں کا پسندیدہ کھیل کرکٹ ہے لیکن یہ اکیلے نہیں کھیلا جاتا۔

اس سلسلے میں سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر کچھ ویڈیوز دیکھنے کو مل رہی ہیں جن میں لوگ قرنطینہ میں وقت گزارنے کے لیے گھروں میں کرکٹ کھیل رہے ہیں۔

ایسے میں کچھ لوگ تو گھروں کے صحن میں اپنے گھر  والوں کے ساتھ مل کر چوکے چھکے مارتے نظر آرہے ہیں مگر کچھ ایسے بھی ہیں جنہوں نے اپنی پرفارمنس بہتر کرنے کے لیے قرنطینہ کو بہترین وقت سمجھ لیا ہے۔

کرکٹ کھیلنے کے شوقین بچے بھی کسی سے پیچھے نہیں، ٹوئٹر پر اس وقت ایک بچے کی ویڈیو وائرل ہو رہی ہے جس نے اپنی پریکٹس کے لیے منفرد طریقہ ڈھونڈ نکالا ہے۔

ٹوئٹر پر سینیٹر مرتضیٰ وہاب کے بھانجے کی ویڈیو وائرل ہو رہی ہے جس میں بچے نے اپنی ٹوپی میں لاسٹک کے ساتھ بال کو باندھ رکھا ہے، لچک کی وجہ سے جب بال واپس آتی ہے تو وہ اپنے بلے کی مدد سے اسے ہٹ کررہے ہیں۔ یہ ویڈیو سینیٹر مرتضیٰ وہاب نے خود اپنے ٹوئٹر اکاؤنٹ پر شیئر کی ہے۔

ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ بچے نے اپنی ٹوپی میں لاسٹک کے ساتھ بال کو باندھ رکھا ہے۔ لچک کی وجہ سے جب بال واپس آتی ہے تو وہ اپنے بلے کی مدد سے اسے ہٹ کررہے ہیں، اس ویڈیو پر ٹوئٹر صارفین نے اپنے کمنٹس میں پسندیدگی کا اظہار کیا اور کرکٹ کے حوالے سے مفید مشورے بھی دیے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں