The news is by your side.

Advertisement

کورونا نے پاکستان میں پنجے گاڑ لیے، تعداد 53 ہوگئی

کراچی: دنیا بھر میں تیزی سے پھیلتا ہلاکت خیز کورونا وائرس پاکستان میں بھی پنجے گاڑنے لگا، مزید 20 افراد وائرس کا شکار ہونے کے بعد مجموعی تعداد 53 ہوگئی۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان میں کورونا وائرس کے مریضوں کی تعداد بڑھنے لگی، لاہور میں کورونا کا کیس سامنے آگیا جب کہ سندھ میں مزید 18 نئے کیسز رپورٹ ہوگئے، 24 گھنٹوں کے دوران ملک میں کورونا وائرس میں مبتلا ہونے والوں کی تعداد 20 ہوگئی۔

وزیراعظم کے معاون خصوصی ڈاکٹر ظفر مرزا کا کہنا ہے کہ پاکستان میں کورونا وائرس کیسز کی تعداد53 ہو گئی ہے، ملک میں 13لیبز میں کورونا ٹیسٹ کرانے کی سہولت موجود ہے، ہم نےاپنی تشخیصی صلاحیت میں اضافہ کیا ہے۔

اے آر وائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے ڈاکٹر ظفر مرزا نے کہا کہ ایران میں زائرین قم گئے جو کورونا کا مرکز ہے،ایران سےآنے والے زائرین کو تفتان میں 14دن قرنطینہ کیا گیا اور پھر بسوں میں بٹھا کر صوبوں میں بھیجا گیا، صوبوں کو زائرین کی تمام تفصیلات دی گئیں۔

انہوں نے کہا کہ سکھر پہنچنے پر سندھ حکومت نے ان افراد کا ٹیسٹ کیا تو 13 زائرین میں کورنا تشخیص ہوا اگر سندھ حکومت ٹیسٹ نہ کرتی تو ہمیں کورونا کے مریضوں کا علم نہ ہوتا، تفتان سے آنے والے زائرین کا ٹیسٹ کرنا اچھا اقدام ہے، اگرسندھ حکومت ٹیسٹ نہ کرتی تو وائرس دیگر افراد میں بھی پھیل جاتا۔

سندھ میں ایک ہی روز میں 18 نئے کیسز سامنے آگئے جس کے بعد کراچی سمیت صوبے بھر میں کورونا مریضوں کی تعداد 35 ہوگئی ہے، وزیراعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ نے مزید 18 کورونا کیسز کی تصدیق کرتے ہوئے بتایا ہے کہ آج سکھر سے آئے ہوئے 40 سیمپلز ٹیسٹ کیےگئے ہیں جس میں سے13مثبت آئے ہیں، بلوچستان سے سندھ آنے والے شخص میں بھی وائرس کی تصدیق ہوئی۔

وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ کا کہنا ہے کہ ہمیں بہت زیادہ احتیاط کرنے کی ضرورت ہے اور مزید میڈیکل اوراسٹاف سکھر بھیج رہاہوں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں