The news is by your side.

Advertisement

کرونا وائرس: دنیا بھر میں ہلاکتوں کی تعداد 4983 ہوگئی

کرونا وائرس سے بچاؤ کےلیے فرانس کا تمام تعلیمی ادارے بند رکھنے کا فیصلہ

بیجنگ : دنیا بھر میں کرونا وائرس کی تباہ کاریاں نہ تھم سکیں، چین سمیت نیا بھر میں ہلاکتوں کی تعداد 4،983 تک جاپہنچی ہے جبکہ 1 لاکھ سے زائد افراد متاثر ہوچکے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق مہلک ترین وائرس COVID 19 سے دنیا بھر میں 134،769 افراد متاثر ہو چکے ہیں، اس کے تیزی سے پھیلاؤ کو روکنے میں میڈیکل ٹیمیں تاحال ناکام ہیں تاہم حوصلہ افزا بات یہ ہے کہ صحت یابی کا سلسلہ بھی جاری ہے اور اب تک 70،387 افراد اس مہلک وائرس سے صحت یاب ہو چکے ہیں۔ چین میں ہلاکتوں کی تعداد 3,177 تک پہنچ گئی، جب کہ 80,814 لوگ متاثر ہو چکے ہیں۔

وائرس سے چین کے بعد سب سے زیادہ اموات یورپی ملک اٹلی میں ہوئیں، جن کی تعداد 1،016 ہے، جب کہ مجموعی متاثرین کی تعداد 15،113 ہو چکی ہے۔

فرانس میں تعلیمی ادارے بند

فرانسیسی صدر ایمانوئل میکرون نے کرونا وائرس کے پھیلاؤ کو روکنے کےلیے ملک بھر میں اسکولوں سمیت تمام تعلیمی اداروں کے بند کرنے کا اعلان کردیا ہے۔

فرانسیسی صدر نے کرونا وائرس کے پھیلاؤ کو صدی کی بدترین وبا قرار دیتے ہوئے بتایا ملک میں پبلک ہیلتھ کی صورت حال انتہائی خراب ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے عوام سے خطاب کرتے ہوئے کیا، انہوں نے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ‘اسے کم کرنے کی کوششوں کے باوجود وائرس پھیلتا ہی جارہا ہے اور اس میں تیزی آرہی ہے’۔

خیال رہے کہ فرانس میں کرونا وائرس کے کیسز میں اضافہ ہو گیا ہے، متاثرہ افراد کی مجموعی تعداد 2،876 ہو گئی جبکہ 61 افراد مہلک وائرس میں مبتلا ہوکر لقمہ اجل بن چکے ہیں، فرانسیسی وزیر ثقافت بھی کرونا وائرس کا شکار ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں