The news is by your side.

Advertisement

کورونا وائرس : اداکارہ آمنہ شیخ کا والدین کیلئے اہم پیغام، ویڈیو وائرل

کراچی : کورونا وائرس کے خدشہ کے پیش نظر معروف ماڈل اور اداکارہ آمنہ شیخ نے تمام لوگوں کو مشورہ دیا ہے کہ اپنے بچوں کو گھر میں ہی پڑھائیں اور اردو کی کہانیاں سنائیں۔

یہ مشورہ انہوں نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹا گرام پر اپنی ایک ویڈیو کے ذریعے دیا جس میں وہ اپنی بیٹی کو ایک دلچسپ اور سبق آموز کہانی سنارہی ہیں۔

آمنہ شیخ نے اردو کہانی عابد کی توبہ کے علاوہ اپنی بیٹی کو  میری رنگین دنیا کے نام سے ایک اور کہانی بھی سنائی جس کی ویڈیو انسٹاگرام کے ساتھ ساتھ یوٹیوب پر بھی شیئر کی۔

واضح رہے کہ کورونا وائرس کے تیزی سے پھیلاؤ سے بچنے کے لیے دنیا بھر میں لوگ اہنے گھروں میں رہنے اور بلا ضرورت باہر نہ نکلنے کی ہدایت پر عمل کررہے ہیں اور اسی حوالے سے پاکستان کی شوبز شخصیات بھی ان دنوں گھر میں موجود اپنی سرگرمیاں اپنے مداحوں سے شیئر کر رہی ہیں۔

کورونا وائرس کے پھیلنے خوف کے باعث بہت سے ممالک میں اسکول اور دیگر تعلیمی ادارے بند کردیے گئے ہیں تاکہ طلباو طالبات خصوصاً بچے اپنے گھروں تک ہی محدود رہیں۔

تعلیمی ادارے بند ہونے کے بعد والدین کے لیے ضروری ہے کہ وہ اپنے بچوں کو گھر میں رہ کر بھی پڑھائی کی جانب راغب کریں۔

اداکارہ آمنہ شیخ کے اس دلچسپ طریقے سے پڑھانے کی ویڈیو پر ان کے مداحوں کی جانب مثبت تبصرے کیے جارہے ہیں کہ گھر میں اس طرح سے بچوں کو پڑھانا بہت اچھا پیغام ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں