The news is by your side.

Advertisement

بھارت : کرونا وائرس سے متاثرہ جوڑا ٹرین میں سفر کرتا پکڑا گیا

نئی دہلی : کرونا وائرس سے متاثرہ جوڑا ٹرین میں دوران سفر پکڑا گیا، لوگوں نے ان کی ہاتھ پر مہر دیکھ کر پولیس کو اطلاع دی، مریض جوڑے کو ہنگامی طور پر علیحدہ مرکز میں منتقل کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی ریاست کے شہر تلنگانہ کے قاضی پیٹ ریلوے اسٹیشن میں اس وقت سنسنی پھیل گئی جب راجدھانی ایکسپریس میں ایک ایسا جوڑا دیکھا گیا جو کورونا کا مریض تھا۔

دونوں میاں بیوی کے ہاتھوں پر (ہوم کورنٹائن) قرنطینہ میں رہنے کی مہر لگی ہوئی تھی، اس مہر کے باوجود یہ جوڑا اس کو چھپاتے ہوئے قومی دارالحکومت کے سفر کی کوشش کررہا تھا۔

تاہم واش بیسن میں ہاتھ دھونے کے دوران ٹرین میں سفر کرنے والے ایک مسافر نے یہ مہر دیکھ لی اور اس کی اطلاع پولیس کو دے دی ، جس کے ساتھ ہی پولیس اور محکمہ صحت کی ٹیم وہاں پہنچی اور دونوں کو ٹرین سے اتار دیا گیا اور حیدرآباد کے الگ تھلگ مرکز منتقل کردیا گیا۔

بعد ازاں اسی دوران بی ون بوگی کے مسافروں کو بھی اتاردیا گیا، اس واقعے کے بعد ٹرین تقریباً ڈیڑھ گھنٹے تک اسٹیشن پر رکی رہی،  اس جوڑے کے ساتھ سفر کرنے والے مسافروں کو دوسرے ڈبہ میں منتقل کردیا گیا، ٹرین میں جراثیم کش اسپرے کرنے کے بعد روانہ کیا گیا۔

دونوں میاں بیوی کی عمریں 23اور 25سال کے درمیان ہیں جو ٹرین کے بی کمپارٹمنٹ کے تھرڈ اے سی میں سفر کررہا تھا، ریلوے کے عہدیداروں کے مطابق اس جوڑے کا تعلق بنگلورو سے ہے ، جنہوں نے مکمل آستین والے شرٹس پہن رکھے تھے تاکہ اس مہر کو چھپاسکے، کافی جدوجہد کے بعد پولیس اس جوڑے کو ایمبولنس میں بٹھا کر حیدرآباد لانے میں کامیاب ہوسکی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں