The news is by your side.

Advertisement

امریکہ میں کورونا کے7 لاکھ سے زائد کیسز، ٹرمپ انتظامیہ بے بس

واشنگٹن / میڈرڈ : امریکہ میں کورونا نے اپنے پنجے پوری طرح گاڑ لیے، اب تک سات لاکھ سے زائد افراد اس کا شکار ہوچکے ہیں، اس کے بعد اسپین میں 191000 کیسز سامنے آئے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق امریکا میں کورونا وائرس کی تباہ کاریوں کا سلسلہ جاری ہے اور ہر روز کئی ہزار نئے کیسز ریکارڈ کئے جا رہے ہیں جس نے ٹرمپ انتظامیہ کی حقیقت ساری دنیا پر عیاں کر دی ہے، عالمی سطح پر طاقت تصور کئے جانے والے امریکہ میں اس وبا کا سب سے زیادہ قہر ہے۔

غیر ملکی میڈیا رپورٹ کے مطابق امریکہ میں کورونا وائرس کے کیسز بدستور بڑی تیزی سے بڑھ رہے ہیں اور گزشتہ 24 گھنٹے کے دوران مزید ہزاروں افراد کورونا کی بھینٹ چڑھ گئے۔

اس طرح اس ملک میں کورونا سے مرنے والوں کی تعداد 37 ہزار135 ہو گئی جبکہ تازہ ترین اعداد و شمار امریکہ میں کورونا سے متاثر ہونے والوں کی کل تعداد 7 لاکھ 9 ہزار 201 بتا رہے ہیں۔

امریکہ میں اب تک اس وبا سے36922 مریض ہلاک ہو چکے ہیں، جان ہاپکنز یونیورسٹی کے ہفتہ کو جاری کیے گئے تازہ اعداد و شمار کے مطابق امریکہ میں کورونا متاثرین کی تعداد 700282 ہو گئی ہے اور اس سے 36922 افراد ہلاک ہو چکے ہیں۔

دوسری جانب سی این این کا کہنا ہے کہ امریکہ میں کورونا نے9200 نرسوں کو بھی اپنی لپیٹ میں لے لیا ہے، امریکی حکومت نے دیگر ممالک کی بہ نسبت بہت دیر سے کورونا ٹیسٹنگ کا آغاز کیا تھا اور اس وقت کورونا مریضوں میں اچانک اضافے کے بعد امریکہ کے طبی مراکز میں کورونا ٹیسٹ کٹس کی قلت کا سامنا ہے۔

علاوہ ازیں امریکہ کے بعد کورونا سے سب سے زیادہ متاثر ہونے والے ملک اسپین میں 191000 کیسز سامنے آئے ہیں، کرونا وائرس نے اسپین میں بھی تباہی مچا رکھی ہے، چوبیس گھنٹوں کے دوران 687 افراد کی اموات کے بعد اسپین میں ہلاکتوں کی تعداد بیس ہزار دو ہوگئی جبکہ متاثرین کی تعداد لگ بھگ 1 لاکھ 91 ہزار ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں