The news is by your side.

Advertisement

چین میں کرونا وائرس سے ہلاک افراد کی تعداد 41 ہوگئی، حکام

بیجنگ : چین میں کرونا وائرس سے ہلاکتوں میں مسلسل اضافہ ہوریا ہے ، حکام کا کہنا ہے کہ وائرس سے ہلاک ہونے والے افراد کی تعداد41تک جاپہنچی ہے، فرانس میں بھی 3کیس رپورٹ ہوئے۔

تفصیلات کے مطابق چین میں پھیلنے والے مہلک کرونا وائرس سے متاثر ہونے والے افراد کی تعداد میں اضافہ ہوتا جارہا ہے، محکمہ صحت کے مطابق کرونا وائرس سے اب تک 41 افراد جان کی بازی ہار چکے ہیں۔

چین میں ہلاکت خیز کرونا وائرس کی روک تھام کیلئے بڑے پیمانے پر اقدامات کیے جارہے ہیں، اس سلسلے میں چینی حکام کی جانب سے عوام پر13شہروں سے باہر نکلنے پر پابندی عائد کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

اس کے علاوہ چینی شہر ووہان سے پھیلنے والے کروناوائرس سے تاحال 11ممالک متاثر ہوچکے ہیں، کرونا وائرس یورپ بھی پہنچ گیا، فرانس میں 3کیسز رپورٹ ہوئے ہیں۔

فرانسیسی حکام کا کہنا ہے کہ متاثرہ ایک مریض نے چین کے شہر ووہان کا سفر کیا تھا، واضح رہے کہ دنیا بھر میں اب تک رپورٹ ہونے والے کرونا وائرس کیسز کی تعداد946ہوگئی۔

مزید پڑھیں: کرونا وائرس بے قابو، مریضوں کی تعداد 543 تک پہنچ گئی، 8 مزید ہلاک

چین میں کرونا وائرس کے پھیلاؤ کے پیش نظر پاکستانی سفارتخانے نے انتباہ جاری کیا ہے جس میں گیا ہے کہ ووہان سٹی میں رہائش پذیر پاکستانی کمیونٹی چینی محکمہ صحت کی ہدایات پر سختی سے عمل کرے اور حفظان صحت کا خاص خیال رکھے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں