The news is by your side.

Advertisement

بھارت : کورونا وائرس سے ہلاکت، جھگی بستی کے ہزاروں لوگ محصور

ممبئی : بھارت میں ایک شخص کی ہلاکت نے پورے علاقے کو موت کے خوف میں مبتلا کردیا، حکام نے  ایشیا کی سب سے بڑی جھگی بستی کو سیل کرکے ہزاروں لوگوں کی آمدورفت پر پابندی لگادی۔

تفصیلات کے مطابق ممبئی میںواقع ایشیا کی سب سے بڑی جھگی بستی دھاراوی میں کرونا وائرس میں مبتلا ہوکر سے ایک 56سالہ شخص کی ہلاکت کے بعد انتظامیہ نے مذکورہ علاقے کے 2500 لوگوں کی آمدورفت پر پابندی لگا دی ہے۔

دھاراوی ہاؤسنگ کمپلیکس میں338 فلیٹ اور 93 دکانیں ہیں جن کی تعمیر 1976 میں ہوئی تھی، اس شخص کی موت بھی اسی کملیکس کے ایک فلیٹ میں ہوئی تھی۔

کو رونا وائرس کے انفیکشن سے56 سال کے ایک شخص کی گزشتہ یکم اپریل کو موت ہوئی تھی جس عمارت میں اس شخص کی موت ہوئی ہے، اس کو بھی سیل کر دیا گیا ہے۔

اس حوالے سے علاقے کے اسسٹنٹ میونسپل کمشنر نے صحافیوں کو بتایا کہ ہماری سب سے بڑی تشویش یہ ہے کہ سوسائٹی کے دوسرے ممبروں میں یہ وائرس نہیں پھیلنا چاہیے اس لیے اس بات کی جانچ پڑتال کی جارہی ہے کہ مرنے والا شخص کن کن لوگوں سے رابطے میں تھا۔

انہوں نے کہا کہ ابتدائی طور پر چار افراد کو سیان میں کورنٹائن سینٹر میں بھیج دیا گیا ہے اور آس پاس کی عمارتوں میں رہنے والے لوگوں کے آنے جانے پرپابندی بھی لگا دی گئی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں