The news is by your side.

Advertisement

کرونا وائرس کا خطرہ: ایران سے منسلک علاقوں میں ایمرجنسی نافذ

اسلام آباد: وزیراعلیٰ بلوچستان جام کمال خان کا کہنا ہے کہ کرونا وائرس خطرے کے پیش نظر ایران سے منسلک اضلاع میں ایمرجنسی نافذ کر دی گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ بلوچستان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے پیغام میں کہا کہ وزیراعظم عمران خان اور معاون خصوصی برائے صحت ڈاکٹر ظفر مرزا سے ٹیلی فونک رابطہ ہوا ہے۔

وزیراعلیٰ بلوچستان نے وزیراعظم اور معاون خصوصی برائے صحت سے ایران میں کورونا وائرس کے پھیلنے کی اطلاعات کے تناظر میں تبادلہ خیال کیا گیا۔

جام کمال خان کا کہنا تھا کہ کرونا وائرس سے بچاؤ کے اقدامات کی خود نگرانی کر رہا ہوں، احتیاطی تدابیر کے لیے خصوصی ٹیمیں تشکیل دی گئیں، ضلعی صحت افسران کو تمام احتیاطی تدابیر کی ہدایت کی گئی ہے۔

وزیراعلیٰ بلوچستان نے کہا کہ خصوصی طبی ٹیمیں تفتان اور دیگر حساس علاقوں میں تعینات ہیں، ایران سے منسلک اضلاع میں ایمرجنسی نافذ کر دی گئی ہے۔

ایران سے کرونا وائرس کی پاکستان منتقلی کا خطرہ

واضح رہے کہ ایران میں کرونا وائرس سے 5 افراد کی ہلاکتوں کے بعد وائرس کی پاکستان منتقلی کا خطرہ بڑھ گیا ہے، جس کے بعد بلوچستان حکومت نے تافتان بارڈر پر اضافی عملے کی تعیناتی کافیصلہ کیا ہے تفتان بارڈر سے یومیہ ہزاروں زائرین پاکستان داخل ہوتے ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں