The news is by your side.

Advertisement

کورونا وائرس : شاہ سلمان بن عبدالعزیز کا اہم پیغام

ریاض : خادم حرمین شریفین شاہ سلمان بن عبدالعزیز نے کہا ہے کہ کورونا وائرس سے نمٹنے کے لیے تمام احتیاطی تدابیر پر عمل کر رہے ہیں اور کرتے رہیں گے۔

یہ بات انہوں نے سعودی عوام سے اپنے پیغام میں کہی، انہوں نے کہا کہ میں آپ لوگوں سے یہ کہنا چاہتا ہوں کہ ہم بھی پوری دنیا کی طرح مشکل دور سے گزر رہے ہیں اور آنے والا مرحلہ کورونا وائرس کے تیزی سے پھیلاﺅ کو روکنے کے لیے اور زیادہ مشکل ہوگا، عوام نے کورونا بحران سے نمٹنے کے سلسلے میں ثابت قدمی کا مظاہرہ کیا ہے

شاہ سلمان بن عبدالعزیز نے مزید کہا کہ سعودی عرب کے سرکاری ادارے مقامی شہریوں اور مقیم غیر ملکیوں کی صحت و سلامتی کے لیے تمام وسائل بروئے کار لا رہے ہیں اور لاتے رہیں گے۔​

خادم حرمین شریفین کا کہنا تھا کہ سعودی عرب بھی پوری دنیا کی طرح کورونا وائرس پر قابو پانے کے سلسلے میں مشکل حالات سے گزر رہا ہے۔ آنے والے ہفتے اس حوالے سے زیادہ مشکل ثابت ہوں گے، تاہم یہ مرحلہ بھی جلد گزر جائے گا۔

انہوں نے یقین دلایا کہ ان کی حکومت اپنے عوام اور تارکین کی صحت و عافیت کو اپنی ترجیحات میں سرفہرست رکھے گی، ملک میں ادویات، خوراک اور دیگر معاشی ضروریات کی فراہمی یقینی بنائی جائے گی۔

غیر ملکیوں کے حوالے سے ان کا کہنا تھا کہ وہ کورونا وائرس سے نمٹنے کے سلسلے میں سرکاری اداروں کی ہدایات کی مکمل پابندی کریں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں