The news is by your side.

Advertisement

بھارت : کورونا کے مشتبہ مریضوں کو مشورہ دینے والا دکاندار قتل

نئی دہلی : کورونا وائرس کے مشتبہ مریضوں کو گھر پر رہنے کا مشورہ دینے والا دکاندار اپنی جان سے گیا، چار افراد نے مار مار کر اسے قتل کردیا، پولیس نے مقدمہ درج کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی ریاست جھاڑ کھنڈ کے ضلع کوپلامو میں چار مزدور مختلف علاقوں سے اپنے گاؤں ادے پور پہنچے تھے، جس کو ابتدائی معائنے کے بعد14روز تک قرنطینہ (آئسولیشن) میں رہنے کا کہا گیا تھا لیکن وہ گھر میں رہنے کے بجائے علاقے میں گھومتے رہے۔

اس دوران علاقے کے ایک دکاندار 45سالہ کاشی ساؤ نے انہیں گھومنے کے بجائے گھر میں رہنے کا مشورہ دیا جو انہیں ناگوار گزرا اور تلخ کلامی کے بعد بات ہاتھا پائی تک پہنچ گئی۔

چاروں افراد نے دکاندار کاشی ساؤ اس کے بیٹے اور بھتیجوں کو بری طرح مارپیٹ کر شدید زخمی کردیا جنہیں بعد ازاں  اسپتال منتقل کردیا ۔

جہاں کاشی ساؤ نے دوران علاج دم توڑ دیا، مقتول کے بھتیجے اور بیٹے کی مدعیت میں پولیس نے 13افراد کیخلاف مقدمہ درج کرکے تفتیش کا آغاز کردیا ہے۔

یاد رہے کہ کورونا وائرس کے پھیلاؤ کو روکنے کیلئے بھارتی وزیراعظم نریندر مودی نے 24 مارچ کو ملک بھر میں 21 دن کے لیے لاک ڈاؤن کا اعلان کیا تھا، نریندر مودی کا کہنا تھا کہ آئندہ21 دن کوئی گھر سے باہر نہ نکلے،اگر21 دن خیال نہ رکھا تو 21 سال پیچھے چلے جائیں گے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں