The news is by your side.

Advertisement

چین : کورونا مریض سوئمنگ پول میں نہانے چلا گیا، 8 افراد متاثر

بیجنگ : کورونا وائرس کے ایک مریض نے سوئمنگ پول میں نہاتے ہوئے مزید آٹھ لوگوں کو وائرس میں مبتلا کردیا، پول میں درجہ حرارت زیادہ ہونے کے باوجود وائرس کا منتقل ہونا حیران کن ہے۔

تفصیلات کے مطابق چین میں ایک کرونا مریض نے سوئمنگ پول میں نہاتے ہوئے 8لوگوں کو بھی وائرس کا شکار بنا دیا۔ نئی تحقیق میں اب تک کا سب سےتشویشناک انکشاف سامنے آ گیا ہے، جس سے کورونا وائرس کے پھیلاﺅکے متعلق ماہرین کا ایک دعویٰ مشکوک قرار پایا گیا ہے۔

ماہرین کے مطابق کورونا وائرس گرم مرطوب موسم میں بہت کم پھیلتا ہے لیکن اس تحقیق میں ایک ایسے آدمی کا پتا چلا ہے جس نے سوئمنگ پول میں نہاتے ہوئے 8لوگوں کو وائرس منتقل کر دیا جبکہ اس پول میں پانی کا درجہ حرارت 41ڈگری سینٹی گریڈ تک تھا۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ پول میں درجہ حرارت بھی کافی زیادہ تھا اور اس پر مستزاد کہ پانی میں یہ وائرس ایک آدمی سے نکل کر 8 لوگوں تک پھیل گیا۔

یہ تحقیق چینی کی نن جنگ میڈیکل یونیورسٹی کے سائنسدانوں نے کی ہے جن کا کہنا تھا کہ قبل ازیں جن تحقیقات میں بتایا گیا ہے کہ گرم مرطوب ماحول میں کورونا وائرس کی پھیلنے کی صلاحیت کم ہو جاتی ہے، ممکنہ طور پر ان کے نتائج غلط ہیں۔

ماہرین کے مطابق اگر ایسا ہوتا تو 41ڈگری سینٹی گریڈ درجہ حرارت کے حامل پانی میں کورونا وائرس اتنے زیادہ لوگوں کو لاحق نہیں ہوسکتا تھا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں