The news is by your side.

Advertisement

کورونا وائرس دنیا بھر سے 5 لاکھ 40 ہزار انسانوں کی جان لے گیا

کراچی : دنیا بھر میں کورونا وائرس سے متاثرہ افراد کی تعداد ایک کروڑ17لاکھ سے زائد ہوگئی جبکہ کوویڈ19 سے ہلاکتوں کی تعداد5 لاکھ40ہزارسے زیادہ ہوگئی ہے۔ 57لاکھ66ہزارسے زائد مریض صحتیاب ہوکر گھروں کو روانہ ہو چکے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق انسانیت کے لیے انتہائی مہلک ثابت ہونے والی کرونا وبا سے ہلاکتوں کا سلسلہ جاری ہے، کووِیڈ نائنٹین کی عالمی وبا نے 212 ممالک کو لپیٹ میں لے کر 5 لاکھ 40 ہزار سے زائد افراد کو نگل لیا ہے، جب کہ وائرس سے ایک کروڑ17لاکھ سے زائد افراد متاثر ہو چکے ہیں جبکہ وائرس سے اب تک 57 لاکھ 66 ہزار سے زائد مریض صحت یاب ہو چکے ہیں۔

کرونا وائرس سے امریکا سب سے زیادہ متاثرہ ملک ہے جہاں اموات کی تعداد سب سے زیادہ ہے۔ امریکا میں کورونا سے ایک لاکھ 32ہزارسے زائد اموات جبکہ،6لاکھ 87سے زائد اموات ہوئی ہیں۔

اس کے علاوہ برازیل میں کوروناوائرس سے65ہزارسے زائد افراد موت کے منہ میں چلے گئے،16لاکھ سے زائد مریض اسپتالوں میں یر علاج ہیں، روس میں اب تک کورونا سے10ہزارسے زائد اموات ہوئیں جبکہ 6لاکھ 87ہزار سے زائد افراد کے متاثر ہونے کی اطلاعات ہیں۔
رپورٹ کے مطابق بھارت میں بھی کورونا وائرس کی تباہ کاریاں بدستور جاری ہیں،م اس عالمی وباء سے20ہزارسے زائد افراد لقمہ اجل بنے اور اب تک7لاکھ20ہزارسے زائد لوگ اس وائرس کا شکار ہوچکے ہیں۔

علاوہ ازیں اسپین میں کورونا وائرس سے28ہزار سے زائد اموات ہوئیں جبکہ یہاں اب تک 2لاکھ98ہزار سے زائد مریض ریکارڈ پر موجود ہیں۔

رپورٹ کے مطابق پیرو میں کورونا وائرس سے10ہزار سے زائد لوگ جان سے چلے گئے اور وہاں 3 لاکھ5ہزار سے زائد افراد اس وائرس میں مبتلا ہیں اور چلی میں کورونا وائرس سے6ہزارسے زائد افراد موت کئے منہ میں چلے گئے جبکہ 2لاکھ98ہزارسے زائد متاثرہ مریض مختلف اسپتالوں میں زیر علاج ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں