The news is by your side.

Advertisement

کرونا وائرس: معاشی سرگرمیوں کی بلاتعطل روانی کو یقینی بنایا جائے، وزیراعظم

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ معاشی سرگرمیوں کی بلاتعطل روانی کو یقینی بنایا جائے، عام آدمی کے لیے روزگار کے تحفظ کو یقینی بنانا اولین ترجیح ہے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں وزیراعظم عمران خان کی زیرصدارت اجلاس ہوا جس میں کروناوائرس کے ملکی معیشت پر پڑنے والے ممکنہ اثرات کا جائزہ لیا گیا۔ اجلاس میں منفی اثرات سے بچاؤ سے متعلق پیشگی حفاظتی اقدامات پر بھی غور کیا گیا۔

وزیراعظم نے مشیر خزانہ ڈاکٹر عبدالحفیظ شیخ کی سربراہی میں بین الوزارتی کمیٹی قائم کردی، کمیٹی وائرس کے تناظرمیں معیشت پر روزانہ کی بنیاد پرنظر رکھےگی، کمیٹی پیشگی اقدامات بھی تجویز کرسکےگی۔

اس موقع پر وزیراعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ کرونا کے منفی اثرات سے معیشت کو ممکنہ حد تک محفوظ رکھنا ہے، معاشی سرگرمیوں کی بلا تعطل روانی کو یقینی بنایا جائے گا۔

وزیراعظم نے کہا کہ عام آدمی کے لیے روزگار کے تحفظ کو یقینی بنانا اولین ترجیح ہے، ممکنہ صورتحال کے پیش نظر جامع حکمت عملی تیار کی جائے۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ اشیائے ضروریہ کی وافر مقدار میں دستیابی کو یقینی بنایا جائے، ذخیرہ اندوزی اور ناجائز منافع خوری کی شکایت برداشت نہی کروں گا۔ وزیراعظم نے ورلڈبینک ودیگرعالمی اداروں سے رابطے کی بھی ہدایت کر دی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں