The news is by your side.

Advertisement

کرونا وائرس نے قومی اسمبلی اور پارلیمنٹ سیکریٹریٹ کو گھیر لیا

اسلام آباد: قومی اسمبلی اور پارلیمنٹ سیکریٹریٹ کو کرونا وائرس نے گھیر لیا ہے، مزید 3 اراکین قومی اسمبلی میں کرونا وائرس کی تصدیق ہو گئی ہے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق ذرایع نے بتایا ہے کہ پارلیمنٹ سیکریٹریٹ کے مزید 22 ملازمین میں کرونا کی تصدیق کی گئی ہے، جب کہ نیشنل اسمبلی کے تین اراکین میں بھی وائرس کی رپورٹ مثبت آ گئی ہے۔

ذرایع کے مطابق پارلیمنٹ میں کرونا سے متاثرہ ملازمین کی تعداد 80 سے تجاوز کر گئی ہے، این آئی ایچ نے کرونا ٹیسٹ رپورٹ پارلیمنٹ سیکریٹریٹ کو بھجوا دی، خیال رہے کہ پارلیمنٹ سیکریٹریٹ سے 71 سیمپلز این آئی ایچ بھجوائے گئے تھے۔

6 اراکین سینیٹ و قومی اسمبلی میں کرونا وائرس کی تصدیق

ادھر 3 اراکین قومی اسمبلی میں بھی کرونا وائرس ٹیسٹ کی رپورٹ پازیٹو آ گئی ہے، جن اراکین میں وائرس کی تصدیق ہوئی ہے ان میں رشید احمد خان، چیلا رام، اور ڈاکٹر سریش کمار شامل ہیں۔ کرونا وائرس سے متاثرہ چیلا رام اقلیتی کمیشن کے سربراہ ہیں۔

چند دن قبل 6 اراکین سینیٹ و قومی اسمبلی میں کرونا وائرس کی تصدیق ہوئی تھی، جن اراکین میں کو وِڈ نائنٹین کی تصدیق ہوئی تھی ان میں رائے محمد مرتضیٰ، سبین رضوی، عبدالعزیز خان، محمد علی، بلال خان اور شاہ خالد خان شامل تھے۔

ملک میں کرونا سے مزید 83 افراد کا انتقال، جاں بحق افراد کی تعداد 2,255 ہو گئی

واضح رہے کہ پاکستان کرونا کیسز کا گراف مزید بلند ہونے کے بعد کیسز کی تعداد کے لحاظ 213 ممالک میں دنیا کا 15 واں ملک بن چکا ہے، اموات اور نئے کیسز کی تعداد میں روز بہ روز اضافہ ہو رہا ہے، نئے اور مہلک وائرس کو وِڈ نائنٹین سے پاکستان بھر میں 113,702 افراد متاثر ہو چکے ہیں، جب کہ اموات کی تعداد 2,255 ہو گئی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں