The news is by your side.

Advertisement

امریکا، برازیل اور بھارت میں کرونا وائرس کی صورتحال بے قابو

نئی دہلی / واشنگٹن: کووڈ 19 کی عالمگیر وبا نے 213 ممالک میں 5 لاکھ 87 ہزار سے زائد انسانی جانیں نگل لیں، وائرس سے اب تک 1 کروڑ 37 لاکھ 7 ہزار 69 افراد متاثر ہوچکے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق دنیا بھر میں کرونا وائرس کے متاثرین کی تعداد ایک کروڑ 37 لاکھ سے تجاوز کر گئی، دنیا بھر میں وائرس سے ہلاکتوں کی تعداد 5 لاکھ 87 ہزار 145 ہوچکی ہے۔

امریکا، برازیل اور بھارت میں کرونا وائرس کی صورتحال بے قابو ہوچکی ہے، تینوں ممالک کرونا وائرس کیسز اور اموات کے حوالے سے بالترتیب پہلے، دوسرے اور تیسرے نمبر پر ہیں۔

امریکا میں متاثرین کی تعداد 36 لاکھ 17 ہزار ہوگئی جبکہ 1 لاکھ 40 ہزار افراد ہلاک ہوچکے ہیں۔

برازیل کے صدر کا دوسرا ٹیسٹ بھی مثبت آگیا۔ برازیل میں متاثرین کی تعداد 19 لاکھ 70 ہزار سے بھی بڑھ گئی جبکہ مجموعی اموات 75 ہزار سے تجاوز کر گئیں۔

بھارت میں ایک دن میں 32 ہزار کیسز رپورٹ ہوئے جس کے بعد بھارت میں کرونا وائرس کے مریضوں کی تعداد 9 لاکھ 70 ہزار ہوگئی۔ بھارت میں اب تک کرونا وائرس سے 24 ہزار 935 اموات ہوچکی ہیں۔

اسپین، برطانیہ اور اٹلی میں کئی دن سے کرونا وائرس کا کوئی نیا کیس رپورٹ نہیں ہوا۔ چین میں کرونا وائرس کا صرف ایک نیا کیس رپورٹ کیا گیا۔

دنیا بھر میں کرونا وائرس کی گھٹتی بڑھتی شرح کے ساتھ لاک ڈاؤن میں نرمی کا سلسلہ بھی جاری ہے، متعدد ممالک لاک ڈاؤن اور کرفیو ختم کر کے احتیاطی تدابیر کے ساتھ معمولات زندگی بحال کرچکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں