The news is by your side.

Advertisement

ریاست کے ہر ادارے سے کرپشن کا خاتمہ کرنا ہوگا، نامزد چیف جسٹس

اسلام آباد: نامزد چیف جسٹس گلزار احمد کا کہنا ہے کہ ریاست کے ہر ادارے سے کرپشن کا خاتمہ کرنا ہوگا، کرپشن میں ملوث افراد کے ساتھ سختی سے نمٹنا ہوگا، کرپشن ملک کی ترقی میں سب سے بڑے رکاوٹ ہے۔

تفصیلات کے مطابق نامزد چیف جسٹس گلزار احمد کا کہنا ہے کہ آئین پاکستان میں مقننہ،عدلیہ، انتظامیہ کے اختیارات واضح ہیں، آئین میں درج بنیادی حقوق عوام کے تحفظ کے لیے ہیں۔

جسٹس گلزار احمد نے کہا کہ ریاست کو سول انفراسٹرکچر پر خصوصی توجہ دینا ہوگی، حکومت امور چلانے ،معاشرے کے ہر طبقے کو انسانیت کے تقاضوں کو اپنانا ہوگا۔

نامزد چیف جسٹس نے کہا کہ ریاست کے ہر ادارے سے کرپشن کا خاتمہ کرنا ہوگا، کرپشن میں ملوث افراد کے ساتھ سختی سے نمٹنا ہوگا، کرپشن ملک کی ترقی میں سب سے بڑے رکاوٹ ہے۔

مشرف کیس پر اثر انداز ہونے کا الزام بے بنیاد ہے: چیف جسٹس آصف سعید کھوسہ

اس سے قبل چیف جسٹس آصف سعید کھوسہ کا اپنے اعزاز میں ہونے والے فل کورٹ ریفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہنا تھا کہ مشرف کیس پر اثر انداز ہونے کا الزام بے بنیاد ہے۔

جسٹس آصف سعید کھوسہ کا کہنا تھا کہ ایڈیشنل اٹارنی جنرل عامر رحمان نے تقریر میں مجھ سے متعلق میڈیا سے بات کرنے کا کہا، اٹارنی جنرل نے کہا میں مشرف کے کیس پر اثرانداز ہوا، مجھ پر عائد الزام بے بنیاد اور غلط ہے، ہمیں اپنی حدود کا علم ہے، سچ کا ہمیشہ بول بالا ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں