The news is by your side.

Advertisement

لاہور: نامعلوم افراد کی کار پر فائرنگ ، میاں بیوی جاں بحق

لاہور : کاہنہ کے علاقے میں نامعلوم افراد کی فائرنگ سے کار سوار میاں بیوی جاں بحق ہوگئے، وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے کاہنہ میں فائرنگ کے و اقعہ کا نوٹس لے لیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب کے دارلحکومت میں افسوسناک واقعہ پیش آیا ، جہاں کاہنہ کے علاقے میں نامعلوم افراد کی جانب سے کار پر فائرنگ کی گئی ، جس کے نتیجے میں کار سوار میاں بیوی جاں بحق اور بیٹا زخمی ہوگیا۔

پولیس اور فرانزک ٹیمیں موقع پر موجود ہے اور شواہد اکٹھے کیے جارہے ہیں، پولیس نے بتایا مقتولین کی شناخت سلامت علی اور زبیدہ سلامت کے نام سے جبکہ زخمی بیٹےکی شناخت امجد سلامت کے نام سے ہوئی۔

سی سی پی او لاہور فیاض احمد نے نوٹس لیتے ہوئے ایس ایس پی آپریشنز سے رپورٹ طلب کرلی ہے۔

آئی جی پنجاب نے کاہنہ میں فائرنگ سے میاں بیوی کے قتل کا نوٹس لیتے ہوئے سی سی پی اولاہورسے رپورٹ طلب کرلی اور ملزمان کی تلاش کے لیے لاہورا ور قصورپولیس پر مشتمل ٹیمیں تشکیل دینے کی ہدایت کردی ہے۔

وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے بھی کاہنہ میں فائرنگ کے و اقعہ کا نوٹس لیتے ہوئے سی سی پی او لاہور سے رپورٹ طلب کرلی اور فائرنگ کرنے والے ملزمان کی جلد گرفتاری کا حکم دے دیا۔

عثمان بزدار کا کہنا تھا کہ ملزمان کو قانون کی گرفت میں لاکر مزید کارروائی کی جائے اور جاں بحق افراد کے لواحقین کو ہر قیمت پر انصاف فراہم کیا جائے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں