The news is by your side.

Advertisement

منفرد اور انوکھے لمحوں میں پیدا ہونے والی بچی

رواں برس دوسرے مہینے کی 22 تاریخ ایک انفرادیت کی حامل تھی، کیونکہ اس دن تمام ہندسے ایک جیسے تھے، تاہم اس دن پیدا ہونے والی ایک بچی کی پیدائش کا وقت بھی 2 کے ہندسوں پر مشتمل تھا۔

امریکی میڈیا کے مطابق اس بچی کی پیدائش ایسی تاریخ اور وقت پر ہوئی جو اس کے لیے زندگی بھر کے لیے یادگار ثابت ہوگی۔ جوڈا گریس اسپئر نامی بچی کی پیدائش 22 فروری 2022 کو رات 2 بج کر 22 منٹ پر ہوئی۔

امریکی ریاست نارتھ کیرولینا سے تعلق رکھنے والے جوڑے ایبریل اور ہینک اسپیئر کی کی یہ پہلی اولاد تھی۔

والدہ کا کہنا تھا کہ جب میں نے اپنے شوہر سے پوچھا کہ وہ کس وقت پیدا ہوئی، تو انہوں نے کہا کہ 2 بج کر 22 منٹ پر، اور یہ اس لیے عجیب تھا کیونکہ اس وقت ہم کمرا نمبر 2 میں تھے اور بچی کا وزن 122 اونس تھا۔

27 سالہ ایبریل بیٹی کی پیدائش کو ایک اور وجہ سے کرشماتی قرار دیتی ہیں کیونکہ ان میں 2014 میں کینسر کی ایک قسم کی تشخیص ہوئی تھی اور انہیں بتایا گیا کہ شاید وہ کبھی ماں نہیں بن سکیں گی۔

ان کا کہنا تھا کہ تشخیص کے وقت مجھے بتایا گیا کہ اگر شادی ہوتی ہے اور ہم خاندان کے آغاز کی خواہش کرتے ہیں تو یہ لگ بھگ ناممکن ہوگا، بچے کی پیدائش کے دیگر طریقے بہت مہنگے تھے تو ہم ان کو بھی اپنا نہیں سکتے تھے۔

بعد ازاں ان کی کیمو تھراپی ہوئی، اس سے بھی بچے کو پیدا کرنے کی صلاحیت متاثر ہوتی ہے، سنہ 2020 میں انہیں کینسر فری قرار دیا گیا۔ مگر پھر حمل ٹھہرگیا اور 20 فروری کو وہ اسپتال میں بچی کی پیدائش کے لیے گئیں اور 26 گھنٹے بعد بچی کی پیدائش ہوئی۔

امریکا کی نیشنل ویدر سروس کے مطابق ہندسوں کے اس طرح کے حیرت انگیز امتزاج والی پیدائش اب آئندہ 400 برس تک نہیں ہوگی اور اگلی بار ایسا 2422 کو ہوسکے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں