The news is by your side.

Advertisement

اداکارہ صبا قمر اورگلوگار بلال سعید کی عبوری درخواستِ ضمانت منظور

لاہور : سیشن کورٹ نے مسجد وزیر خان میں شوٹنگ کے کیس میں اداکارہ صبا قمر اور بلال سعید کی عبوری درخواست ضمانت منظور کرلی اور کہا جزا اور سزا کا فیصلہ ٹرائل میں ہو گا۔

تفصیلات کے مطابق لاہور کی سیشن کورٹ میں مسجد وزیر خان شوٹنگ کیس میں اداکارہ صبا قمر اور بلال سعید کی درخواست ضمانت پر سماعت ہوئی، صبا قمر برقعہ میں عدالت میں پیش ہوئیں، ایڈیشنل سیشن جج چوہدری قاسم علی نے محفوظ فیصلہ سنایا۔

عدالت نے تفتیشی افسر کی رپورٹ کی بناء داکارہ صبا قمر اور بلال سعید کی عبوری درخواست ضمانتیں منظور کرلیں اور ریمارکس دیئے کہ جزا اور سزا کا فیصلہ ٹرائل میں ہو گا۔

یاد رہے صباء قمر اور بلال سعید کے خلاف مسجد وزیر خان میں شوٹنگ پر تھانہ اکبری گیٹ پولیس نے مقدمہ درج کیا گیا تھا، بعد ازاں صبا قمر اور بلال سعید نے ضمانت کے لیے لاہور کی عدالت سے رجوع کیا تھا۔

واضح رہے کہ پاکستانی گلوکار بلال سعید اور اداکارہ صبا قمر نے اپنے آنے والے گانے ‘قبول ہے’ کی شوٹنگ کے دوران چند تصاویر اور ویڈیو شیئر کیں تھی جو کہ مسجد وزیر خان کے اندر شوٹ کیا گیا تھا، جس کے بعد مسجد کا تقدس پامال کرنے پر طوفان برپا ہے، سوشل میڈیا صارفین کی جانب سے بھی شدید تنقید کا نشانہ بنایاگیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں