site
stats
پاکستان

اراکینِ اسمبلی کے کیسزبراہ راست دکھائے جائیں‘ عدالت میں درخواست

PAT dharna

لاہور: اراکین ِاسمبلی کے خلاف عدالتوں میں زیر ِسماعت مقدمات کی کارروائی ٹیلی ویژن پر براہ راست دکھانے کے لیے لاہور ہائی کورٹ میں درخواست دائر کر دی گئی۔

تفصیلات کے مطابق درخواست عوامی تحریک کے رہنما اشتیاق چوہدری کی جانب سے دائر کی گئی جس میں موقف اختیار کیا گیا ہے کہ اراکین پارلیمنٹ عوام کے ووٹوں سے منتخب ہو کر آتے ہیں اور ان کا کام عوام کے بنیادی حقوق کا تحفظ کرنا ہے ۔

درخواست گزار کے مطابق اگر عوامی نمائندے کرپشن یا کسی بھی مقدمے میں ملوث ہوں تو عوام کو اس کی پوری کارروائی دیکھنی چاہیے اور عوام کو اراکین اسمبلی کے خلاف کیسز کی کارروائی دیکھنے کا آئینی حق بھی حاصل ہے ۔

درخواست گزار کے مطابق کہ امریکہ اور یورپ سمیت متعدد ممالک میں عوامی لیڈروں کے خلاف اہم کیسز کی کاروائی براہ راست دکھائی جاتی ہے تاکہ عوام ہر چیز سے با خبر رہیں۔

درخواست گزار نے استدعا کی ہے کہ سانحہ ماڈل ٹاؤن کیسِ‘ شریف فیملی کیسز سمیت دیگر مقدمات کی کاروائی براہ راست چینلز پر دکھائی جائے تاکہ عوام ان مقدمات میں ہونے والی ہر پیش رفت پر نظر رکھ سکیں اور کوئی بھی شخص عدالتی کارروائی کے متعلق افواہیں پھیلا کر مقدمات پر اثر انداز نہ ہو سکے۔

یاد رہے کہ ان دنوں شریف خاندان‘ عمران خان اور سابق صدر جنرل (ر) پرویز مشرف سمیت کئی اہم سیاسی شخصیات کے خلاف مختلف نوعیت کی عدالتوں میں چل رہے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top