site
stats
پاکستان

شرجیل میمن کو کسی صورت حفاظتی ضمانتی نہیں دینی چاہیے‘نیب

اسلام آباد:نیب کا کہنا ہے کہ شرجیل میمن کو کسی صورت حفاظتی ضمانتی نہیں دینی چاہیے ، انہیں نے 5ارب 76 کروڑ کی خوردبرد کی ہے.

نیب رپورٹ کے مطابق سابق وزیر اطلاعات شرجیل میمن نے 5ارب 76 کروڑ کی خوردبرد کی ہے، نیب کا کہنا ہے کہ شرجیل میمن کو کسی صورت حفاظتی ضمانتی نہیں دینی چاہیے، انہوں نے پونے 2 سال تک نیب کے کسی سوال کا جواب دیا نہ پاکستان آئے۔

یاد رہے کہ رواں سال احتساب عدالت نےسابق وزیرشرجیل میمن اوردیگرسات افراد کواشتہاری قرار دیتے ہوئےملزمان کوگرفتار کرکے7مارچ کو پیش کرنے کاحکم دے دیا تھا.

شرجیل میمن کی وطن واپسی


واضح رہے کہ گذشتہ روز پیپلز پارٹی کے رہنما شرجیل میمن کو وطن واپس پہنچنے پر نیب نے اسلام آباد ایئرپورٹ پر حراست میں لیا گیا تھا تاہم ضمانتی دستاویزات کی جانچ پڑتال کے بعد انہیں رہاکردیا تھا.

خیال رہے کہ اسلام آباد میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے پی پی کے رہنماء اور سابق وزیر نے کہا تھا کہ بیرون ملک روانگی کے دو ماہ بعد ایگزیٹ کنٹرول لسٹ میں نام شامل کیا گیا، شاید نیب اورایف آئی اےکومعلوم ہی نہیں تھامیں ملک میں نہیں ہوں کیونکہ ای سی ایل میں نام اُس شخص کا ڈالا جاتا ہے جو ملک میں ہو۔

دوسری جانب وزیراعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ کا کہنا ہے کہ شرجیل میمن کے بارے میں عدالت جو بھی فیصلہ کرےگی‘ وہ اس کی پاسداری کریں گے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top