site
stats
پاکستان

غیرقانونی بھرتیاں،سابق وزیراعظم راجا پرویزاشرف کے وارنٹ گرفتاری جاری

کراچی: احتساب عدالت نے سابق وزیراعظم راجا پرویز اشرف کی حاضری سے استثنیٰ کی درخواست مسترد کرتے ہوئے وارنٹ گرفتاری جاری کردیئے۔   

تفصیلات کے مطابق سابق لاہور کی احتساب عدالت میں سابق وزیر اعظم راجاپرویز اشرف کیخلاف گیپکوبھرتیاں کیس کی سماعت شروع ہوئی توسابق وزیراعظم کے وکیل نےموقف اختیار کیا کہ راجہ پرویز اشرف ملک سے باہر ہیں، پیش نہیں ہو سکتے۔

جس کے بعد عدالت نے ایک بار پھر سابق وزیراعظم راجا پرویزاشرف کے وارنٹ گرفتاری جاری کرتے ہوئے اٹھارہ اپریل کو راجا پرویز سمیت تمام ملزمان کو پیش کرنے کاحکم دیدیا۔

دوسری جانب راجا پرویز اشرف کیجانب سے حاضری سے استثنٰی کی درخواست دائر کی گئی تھی ، جس میں استدعا کی گئی کہ سابق وزیراعظم کو عدالت میں حاضری سے استثنی دیا جائے تاہم احتساب عدالت نے سابق وزیراعظم کی حاضری سے استثنی کی درخواست مستردکردی۔

عدالت نے راجہ پرویز اشرف کی حاضری کے موقع پر پہلے ہی فول پروف سیکیورٹی فراہم کرنے کی ہدایت کر رکھی ہے، نیب ریفرنس میں سابق وزیراعظم راجہ پرویز اشرف کو گیپکو میں 437 غیر قانونی بھرتیوں کے کیس میں ملزم نامزد کیا گیا ہے۔ عدالت نے کیس کی مزید سماعت انیس اپریل تک ملتوی کر دی۔

راجہ پرویز اشرف کے وکیل افتخار شاہد نے کہا ہے کہ احتساب عدالت کے فیصلے کو ہائیکورٹ میں چیلنج کیا جائے گا۔

خیال رہے کہ سابق وزیر اعظم راجا پرویز اشرف پر گیپکو میں چار سو سے زائد مبینہ طور پرغیرقانونی بھرتیوں کا الزام ہے۔


مزید پڑھیں : ہمارے ہاتھ صاف ہیں‘امید ہےعدالت سے انصاف ملے گا‘ راجہ پرویز اشرف


یاد رہے  گزشتہ ماہ کے آغاز میں گلف رینٹل پاور کیس کی سماعت کے بعد راجہ پرویز اشرف نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ مجھ پر مالی کرپشن کا کوئی الزام نہیں ہے، تاہم اختیارات کے ناجائز استعمال کے کیس بنائے گئے ہیں، ہم اپنی پاک دامنی کوعدالت میں ثابت کریں گے۔

راجہ پرویز اشرف کا کہنا تھا کہ ہمیں یقین ہے کہ ہم عدالت میں سرخروہوں گے، کیونکہ ہمارے ہاتھ صاف ہیں، امید ہےعدالت سےانصاف ملے گا۔

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top