The news is by your side.

Advertisement

منشیات برآمدگی کا الزام :عدالت نے رانا ثنا اللہ کو 14 روزہ جوڈیشل ریمانڈ پر جیل بھجوا دیا

لاہور : عدالت نے مسلم لیگ ن کےگرفتار رکن قومی اسمبلی راناثنا اللہ کو14دن کےجوڈیشل ریمانڈپرجیل بھجوادیا ، راناثنااللہ پرگاڑی سے15 کلو ہیروئن سمیت 21  کلو منشیات برآمد ہونے کا الزام ہے۔

تفصیلات کے مطابق اے این ایف حکام نے مسلم لیگ ن کےگرفتار رکن قومی اسمبلی راناثنا اللہ کو ضلع کچہری پہنچا اور جوڈیشل مجسٹریٹ کی عدالت میں پیش کیا، اے این ایف کی جانب سے جسمانی ریمانڈ کی استدعا نہیں کی گئی۔

جس کے بعد عدالت نے راناثنااللہ سمیت 6ملزمان کو 14دن کے جوڈیشل ریمانڈ پر جیل بھجوادیا، دیگر ملزمان میں اکرم،عمر فاروق،عامررستم، عثمان احمد اور سبطین خان شامل ہیں۔

عدالت نے رانا ثناللہ سمیت 6ملزمان کو 16 جولائی کو پیش کرنے کی ہدایت بھی کی۔

رانا ثنااللہ کی پیشی پر ضلع کچہری میں سخت سیکیورٹی کے انتظامات کئے گئے ہیں اور پولیس کی بھاری نفری تعینات رہی جبکہ غیر متعلقہ افراد کو عدالت جانے سے روک دیا گیا تھا۔

اینٹی نارکوٹکس فورس نے رانا ثنا اللہ کےخلاف مقدمہ درج کرلیا


دوسری جانب اینٹی نارکوٹکس فورس نے رانا ثنا اللہ کےخلاف مقدمہ درج کرلیا ہے ، ایف آئی آر میں کہا گیا رانا ثنا اللہ کی گاڑی سے 21 کلو سے زائد منشیات برآمد ہوئی ، برآمد منشیات میں 15 کلو ہیروئن بھی شامل ، روکنے پر راناثنااللہ نے اہلکاروں کے ساتھ ہاتھا پائی کی۔

ایف آئی آر کے متن میں کہا گیا رانا ثنا اللہ نےاختیارات کاناجائز فائدہ اٹھاتے ہوئے منشیات اسمگلنگ کی کوشش کی۔

یاد رہے گزشتہ روز انسداد منشیات فورس نے رانا ثنا اللہ کو اسلام آباد سےلاہورجاتےہوئےموٹر وے سے حراست میں لیا تھا ، راناثنااللہ کی گاڑی سے بھاری مقدار میں ہیروئن برآمد ہوئی تھی ، جس کے بعد ترجمان اے این ایف نے گرفتاری کی تصدیق کردی تھی۔

اے این ایف ذرائع کے مطابق گرفتار اسمگلر نے دوران تفتیش راناثنا اللہ کا منشیات اسمگلنگ میں معاونت کاانکشاف کیاتھا اور گرفتاری کےوقت راناثنااللہ کی گاڑی سے بھاری مقدارمیں ہیروئن بھی برآمدکی گئی۔

مزید پڑھیں :اے این ایف نے رانا ثنا اللہ کو حراست میں لے لیا

ذرائع کا کہنا تھا رانا ثناکے منشیات فروشوں سے تعلقات، منشیات کی اسمگلنگ سے حاصل رقم کالعدم تنظیموں کوفراہم کرنے کے ثبوت ہیں، رانا ثنا اللہ کے منشیات فروشوں سے رابطوں سے متعلق آٹھ ماہ سے تفتیش کی جارہی تھی، ایک ماہ قبل رانا ثنااللہ کے فرنٹ مین اورفیصل آباد ایئرپورٹ سے بھی دو افراد کوگرفتار کیاگیا۔

گرفتارافراد نے انکشاف تھا کہ رانا ثنااللہ کے ساتھ چلنےوالی گاڑیوں میں منشیات اسمگل کی جاتی ہے، فیصل آباد ایئرپورٹ بھی منشیات اسمگلنگ کے لیے استعمال کیا جاتا تھا۔

اے این ایف ذرائع نے بتایارانا ثناکی گاڑی کےذریعہ منشیات اسمگلنگ کی انٹیلی جنس اطلاع پر کارروائی کی گئی،گرفتاری کےوقت رانا ثنا کے ساتھ گاڑی میں اہلیہ اور قریبی عزیز بھی تھا، رانا ثنا کو مزید تفتیش کے لئے اسلام آباد منتقل کیا جائےگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں