The news is by your side.

آصف زرداری کو جعلی اکاؤنٹس کے ریفرنس میں بڑا ریلیف مل گیا

اسلام آباد : سابق صدر آصف زرداری کوجعلی اکاؤنٹس کے ریفرنس میں بڑا ریلیف مل گیا ، عدالت نے ٹھٹھہ واٹر سپلائی ریفرنس نیب کو واپس بھجوا دیا۔

تفصیلات کے مطابق احتساب عدالت نے سابق صدر آصف زرداری کیخلاف ٹھٹھہ واٹر سپلائی ریفرنس پر محفوظ شدہ فیصلہ سنا دیا۔

فیصلے میں عدالت نے ٹھٹھہ واٹر سپلائی ریفرنس نیب کو واپس بھجوا دیا ، احتساب عدالت کے جج رانا ناصر نے ریفرنس دائرہ اختیارمیں نہ آنے پر واپس بھجوایا۔

احتساب عدالت نے ریفرنس نیب کو متعلقہ فورم کو بھیجنے کی ہدایت کردی۔

اس سے قبل احتساب عدالت اسلام آباد میں پارک لین ریفرنس کی سماعت ہوئی تھی، جج ناصر جاوید رانا نے سماعت کی۔

سابق صدر آصف زرداری کے وکیل فاروق ناٸیک اور نیب پراسیکیوٹر عدالت پیش ہوئے اور آصف زراری سمیت دیگر ملزمان کی جانب سے ایک روزہ حاضری سے استشنی کی درخواستیں پیش کی گئیں۔

عدالت نے آصف زرداری اور دیگر کی ایک روزہ حاضری سے استثنیٰ کی درخواستیں منظور کرتے ہوئے داٸر درخواستوں پر آٸندہ سماعت پر دلاٸل دینے کا حکم دے دیا اور سماعت مزید کارواٸی کیلٸے 25جنوری تک ملتوی کر دی۔

خیال رہے نیب نے ٹھٹھہ واٹرسپلائی ریفرنس میں نوڈیرو ہاؤس کےانچارج ندیم بھٹو کو گرفتار کیا گیا تھا اور ندیم بھٹو سے تفتیش کے بعد آصف زرداری کو ملزم نامزد کیا گیا تھا۔

نیب ذرائع کا کہنا تھا کہ ندیم بھٹو کے اکاؤنٹ میں اومنی گروپ کے علاوہ گم نام اکاؤنٹس سے پیسے آتے تھے، پیسوں سے نوڈیرو ہاؤس کے ملازمین کی تنخواہیں اور کھانے کے اخراجات چلتے تھے، سفری اخراجات، نوڈیرو ہاؤس میں تقریبات کے انتظامات انہی پیسوں سے ہوتے تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں