The news is by your side.

Advertisement

کرونا وائرس کے حوالے سے حوصلہ افزا تحقیق

برطانوی ماہرین کا کہنا ہے کہ کرونا وائرس کے باعث انتہائی نگہداشت کے وارڈ یعنی آئی سی یو میں داخل مریضوں کی شرح اموات میں ایک تہائی کمی دیکھی گئی ہے۔

جرنل اینستھیزیا میں دنیا بھر میں کوویڈ 19 کے پھیلاؤ کے مشاہدات اور نتائج پر مبنی ایک تحقیق شائع کی گئی۔ تحقیق کی سربراہی انگلینڈ کے رائل یونائیٹڈ اسپتال کے ماہرین نے کی۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ وبا کے آغاز سے لے کر اب تک کرونا وائرس کے باعث انتہائی نگہداشت کے وارڈ یعنی آئی سی یو میں داخل مریضوں کی شرح اموات میں 60 فیصد کمی دیکھ گئی ہے۔

تحقیق کے مطابق رواں برس مارچ کے اختتام تک یہ شرح 42 فیصد تھی جو مئی کے اختتام تک 60 فیصد ہوگئی۔

ماہرین نے اس کی کئی وجوہات پیش کیں جن میں حکومتی اقدامات اور بہتر سائنسی تحقیق شامل ہیں۔

یہ بھی کہا گیا کہ وبا کے شروع کے دنوں میں آئی سی یوز پر بہت زیادہ دباؤ تھا جو بتدریج کم ہوا جس کے بعد ان کی کارکردگی میں بھی بہتری آئی۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ سب سے بڑی وجہ اس مرض کے بارے میں زیادہ سے زیادہ آگاہی پھیلنا ہے، باوجود اس کے کہ مرض کی ویکسین تیار ہونا باقی ہے جبکہ علاج کے حوالے سے بھی کافی پیشرفت کی ضرورت ہے، تاہم صرف مؤثر آگاہی نے بھی اس کے پھیلاؤ میں کمی کی۔

تحقیق میں مزید کہا گیا ہے کہ خوش آئند بات یہ ہے کہ جیسے جیسے وبا کا پھیلاؤ بڑھ رہا ہے ویسے ویسے ہم اس سے نمٹنے کے طریقوں کے حوالے سے بھی ترقی یافتہ ہوتے جارہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں