The news is by your side.

Advertisement

گوادرکوعالمی معیارکے مطابق ترقی دی جارہی ہے‘ احسن اقبال

اسلام آباد: وفاقی وزیر منصوبہ بندی نے کہا ہے کہ اقتصادی راہداری کے حوالے سے منصوبوں کی بروقت تکمیل کے لئے فنڈزکی فراہمی یقینی بنائی جائے، جن شاہراہوں کوسی پیک کا حصہ بنایا ان پر کام کا آغاز یقینی بنایا جائے، احسن اقبال نے کہا کہ گوادرمیں عوامی فلاح کےمنصوبے شاندارمستقبل کی ضمانت ہیں.

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر منصوبہ بندی کی زیر صدارت اقتصادی راہداری کا جائزہ اجلاس ہوا، جائزہ اجلاس میں وزارت پانی و بجلی کی توانائی کے زیر تکمیل منصوبوں پر بریفنگ دی گئی.

وفاقی وزیر احسن اقبال کی ہدایت کی کہ منصوبوں کی بروقت تکمیل یقینی بنائی جائے، منصوبوں کی بروقت تکمیل کے لئے فنڈزکی فراہمی یقینی بنائی جائے، جدید ٹیکنالوجی اور عالمی قواعد کو مد نظر رکھا جا رہا ہے،معیار پر کوئی سمجھوتا نہیں کیا جائے گا.

تعلیم، صحت،فنی مہارت کے منصوبے مکمل کرنے کے لئے معیارمد نظررکھا جائے، منصوبوں میں شفافیت یقینی بنانے کے لئے میکنزم وضع کیا گیا ہے.

وفاقی وزیر منصوبہ بندی نے کہا کہ بجلی کی ترسیل وتقسیم اور پیداواری منصوبے ساتھ مکمل کرنا اولین ترجیح ہے،منصوبوں میں شفافیت یقینی بنانےکیلئےمیکنزم وضع کیا گیا ہے، سی پیک کی سیکیورٹی کیلئےصوبائی حکومتیں تعاون یقینی بنائیں،سیکیورٹی ادارے باہمی رابطے استوار کرنےکے لئے ایس اوپی وضع کریں.

اجلاس میں این ایچ اے کی شرکا کو مغربی روٹ،ملتان اور سکھرموٹر وے منصوبوں پربریفنگ دی گئی ، جن شاہراہوں کوسی پیک کا حصہ بنایا ان پر کام کا آغاز یقینی بنایا جائے،ورکنگ گروپ نئے منصوبوں پررپورٹ مکمل کرنے کے لئے کردار ادا کرے، ورکنگ گروپ ماسٹرپلان کی تشکیل میں عالمی معیار یقینی بنائے، انفراسٹرکچرگروپ نئے منصوبوں پرصوبائی حکام سے مل کرمشترکہ کمیٹی بنائے.

احسن اقبال نے کہا کہ گوادرمیں عوامی فلاح کےمنصوبے شاندارمستقبل کی ضمانت ہیں،گوادر بندرگاہ کو جدید بنانے کے لئے چین اور پاکستان اقدامات کررہے ہیں.

انشااللہ مستقبل قریب میں گوادر بندرگاہ پاکستان کو عالمی تجارت کا محور بنا دے گی، گوادر کو عالمی معیار اوراصولوں کےمطابق ترقی دی جارہی ہے.

حکام کی بریفنگ کے مطابق گوادر فری زون پر کام دسمبر 2017تک مکمل کرلیاجائےگا.

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں