The news is by your side.

Advertisement

کریک ڈاؤن: پی ٹی آئی کراچی کے جنرل سیکریٹری سیف الرحمان محسود گھر سے گرفتار

کراچی: پاکستان تحریک انصاف کے رہنماؤں کے خلاف کراچی میں بھی کریک ڈاؤن شروع کر دیا گیا ہے، پی ٹی آئی کراچی کے جنرل سیکریٹری سیف الرحمان محسود کو گھر سےگرفتار کر لیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں پولیس لیڈی سرچر کے بغیر دیواریں پھلانگ کر گھر میں داخل ہوئی اور سیف الرحمان محسود کو گرفتار کر لیا گیا، پی ٹی آئی رہنما عطاللہ ایڈووکیٹ کو بھی گھر کا دروازہ توڑ کر گرفتار کیا گیا۔

بلال غفار، ارسلان تاج، سعید آفریدی، اور شاہنواز جدون کے گھروں پر بھی چھاپے مارے گئے، تاہم کراچی میں پی ٹی آئی کی مقامی قیادت گزشتہ روز ہی محفوظ مقام پر منتقل ہوگئی تھی۔

پی ٹی آئی کے ایم پی اے شاہنواز جدون کے گھر پولیس دوبارہ پہنچ گئی، اور کیماڑی میں ان کے گھر سے ان کے چھوٹے بھائی کو بھی گرفتار کر لیا گیا، پہلے چھاپے کے دوران شاہنواز جدون کے بیمار والد اور ایک بھائی کو گرفتار کیا گیا تھا، پولیس شاہ نواز جدون کے بیمار والد کو جیکسن تھانے لے گئی۔

پی ٹی آئی کیخلاف کریک ڈاؤن، رہنماؤں کے گھروں پر چھاپے اور گرفتاریاں

پی ٹی آئی ایم پی اے شہزاد قریشی کے گھر سادہ لباس اہل کاروں نے چھاپا مارا، تاہم وہ گھر پر موجود نہیں تھے، پی ٹی آئی سندھ کے ترجمان ارسلان تاج بھی چھاپے کے دوران گرفتاری سے محفوظ رہے، ان کا کہنا تھا کہ وہ کل شام ہی محفوظ مقام پر منتقل ہو گئے تھے۔

ارسلان تاج نے کہا کہ سندھ بھر میں کارکنوں اور قیادت کے خلاف کریک ڈاؤن جاری ہے، تاہم کراچی میں اعلان کے مطابق دھرنا ہوگا۔

پی ٹی آئی رہنما عثمان ڈار کے گھر پولیس کا چھاپہ

ادھر پورے ملک میں پی ٹی آئی رہنماؤں اور کارکنان کی گرفتاریوں کا سلسلہ جاری ہے، میلسی میں پی ٹی آئی کارکنان کے خلاف پولیس نے کریک ڈاؤن کرتے ہوئے رات گئے گرفتاریاں کیں، رہنما ریاض قہم کو گرفتار کر کے پولیس نامعلوم مقام پر لے گئی، ملک امیر بخش سمیت متعدد رہنماؤں کے گھروں پر چھاپے مارے گئے۔

سرگودھا میں پی ٹی آئی رہنما ڈاکٹر نادیہ عزیز اور سابق صوبائی وزیر انصر مجید نیازی کے گھروں پر چھاپے مارے گئے، پولیس کے چھاپوں کے دوران درجنوں کارکنان کو گرفتار کر لیا گیا۔ پاکپتن میں پولیس نے چھاپا مار کر پی ٹی آئی رہنما اور کونسلر شیخ محمد علی کو گرفتار کر لیا، کونسلر رانا علی رضا کے گھر گرین ٹاؤن میں بھی چھاپا مارا گیا تاہم رانا علی رضا فرار ہونے میں کامیاب ہو گئے۔ فیصل آباد میں سمندری میں تحریک انصاف کے کارکنان کے گھروں پر پولیس کے چھاپے پڑے اور مختلف علاقوں سے 10 کارکنان گرفتار کیے گئے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں