The news is by your side.

Advertisement

برمنگھم میں سبز رنگ کی بہار، پاکستانی شائقین فتح پر جھوم اٹھے، والہانہ رقص

برمنگھم : لارڈز کے بعد برمنگھم میں بھی پاکستانی شائقین کا جوش اور جذبہ عروج پر رہا۔ صورتحال دیکھ کر آئی سی سی نے پھر سے ٹوئٹ کردیا.

تفصیلات کے مطابق کرکٹ ورلڈ کپ کے میچ میں نیوزی لینڈ کیخلاف شاندار کامیابی کے بعد ملک بھر میں جشن کا سماں ہے، لوگوں نے جیت کے بعد دل کھول کر خوشیاں منائیں۔

برمنگھم میں شائقین پاکستان کی جیت پرخوشی سے نہال ہوگئے، پاکستان کے جھنڈے کے رنگ بکھیرتی ڈبل ڈیکر بس میں شائقین اسٹیڈیم پہنچے۔ لوگوں نے پاکستان ٹیم کے حق میں فلک شگاف نعرے لگائے۔

کھیل کے دوران پرستاروں نے کھل کر پاکستانی ٹیم کو سپورٹ کیا۔ پاکستان کے شائقین کرکٹ کا جوش وجذبہ دیکھ کر آئی سی سی نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر پھرٹوئٹ کردیا۔

آئی سی سی کے ٹوئٹر پیغام میں کہا گیا ہے کہ ہرے سمندر میں نیوزی لینڈ کے فینز کو ڈھونڈیے۔ اس سے پہلے بھی جنوبی افریقہ کے خلاف میچ میں پرستاروں کا جوش وخروش دیکھ کر آئی سی سی نے ٹویٹ کیا تھا کہ یہ لارڈز ہے یا لاہور۔

علاوہ ازیں پاکستان میں بھی پاکستان کی فتح کی خوشی میں مختلف شہروں میں مٹھائیاں تقسیم کی گئیں، لوگ ایک دوسرے کو مبارکباد دیتے رہے، کراچی میں بھی بچوں نے گرین شرٹس کی فتح پر خوب ہلہ گلہ کیا۔

ڈھول کی تھاپ اور میوزک پر شائقین کرکٹ جھوم جھوم پاکستان کی کامیابی کا جشن مناتے رہے، کرکٹ لورز کا کہنا ہے کہ پاکستان ٹیم کے اصل ہیرو سرفراز احمد ہیں جنھوں نے شاندار کارکردگی دکھائی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں