پاک فوج کے فزیکل انسٹرکٹر قومی کرکٹ ٹیم کو آج فزیکل فٹنس ٹریننگ دیں گے -
The news is by your side.

Advertisement

پاک فوج کے فزیکل انسٹرکٹر قومی کرکٹ ٹیم کو آج فزیکل فٹنس ٹریننگ دیں گے

ایبٹ آباد: ایشیا کپ کی تیاری کے لیے قومی کرکٹ ٹیم کی سخت ٹریننگ شروع ہوگئی، بھرپور فزیکل فٹنس کے حصول کے لیے پاک فوج کے فزیکل انسٹرکٹر کھلاڑیوں کو ٹریننگ دیں گے۔

تفصیلات کے مطابق قومی کرکٹ ٹیم کی ایشیا کپ کے لیے ٹریننگ کی غرض سے پی سی بی نے پاک فوج کے فزیکل انسٹرکٹر کی خدمات حاصل کرلی ہیں۔

فٹنس ٹریننگ کے لیے قومی کرکٹ ٹیم کا 26 رکنی اسکواڈ ایبٹ آباد پہنچ گیا، تربیتی کیمپ پانچ دن تک آرمی پی ٹی اسکول ایبٹ آباد میں جاری رہے گا۔

واضح رہے کہ ایشیا کپ ٹورنامنٹ میں چیمپیئنز ٹرافی کے بعد پہلی بار پاکستانی ٹیم کا بھارت سے مقابلہ ہوگا، اس لیے قومی ٹیم بھرپور تیاری کے ساتھ میدان میں اترنا چاہتی ہے۔

خیال رہے کہ ایشیا کپ 2018 ایک روزہ بین الاقوامی کرکٹ ٹورنامنٹ ہے جو متحدہ عرب امارات میں ستمبر 2018 میں منعقد ہوگا، اس میں چھ ٹیمیں حصہ لے رہی ہیں جن میں افغانستان، بنگلہ دیش، انڈیا، پاکستان، سری لنکا شامل ہیں جب ایک ٹیم کا ابھی اعلان نہیں ہوا ہے۔


ایشیا کپ میں بھارت کے خلاف اچھا کھیل پیش کریں گے‘ سرفراز احمد


قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفراز احمد کا کہنا تھا کہ گزشتہ سال جشن آزادی چیمپئنز ٹرافی کے ساتھ منایا تھا، کوشش ہوگی اگلے برس جشن آزادی ورلڈ کپ کے ساتھ منائیں۔

کھلاڑیوں کی کارکردگی کے حوالے سے کپتان کا کہنا تھا کہ نئے اور پرانے کھلاڑیوں نے گزشتہ دو سالوں میں اچھی پرفارمنس پیش کی اسی وجہ سے آج ہم سرفہرست ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں